Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

20 april 2012=> wettelijk huwelijk!!!

21-4-2012 11:10:29
Hallo lieve dames en heren
Hier ben ik dan weer en deze keer als 'wettelijk-gehuwde'!!
Gisteren hebben we onze eerste grote dag gehad en het was geweldig!!
'smorgens ben ik samen met ons dochtertje naar de kapper vertrokken om ons mooie te maken
dat ging allemaal héél vlot! Ze genoot er zo van!!
Daarna terug naar huis vertrokken, wat gegeten en tegen half2 zijn we ons beginnen klaar te maken zodat we goed op tijd waren en niet hoefden te stressen.
Ondertussen tegen iets voor 3 waren mijn ouders al thuis, om ons nog even te helpen met de laatste voorbereidingen.
Rond 3 h had iedereen zich verzamelt bij ons thuis en zijn we dan ook meteen vertrokken naar het gemeentehuis. daar stond de rest ons ook allemaal al op te wachten en ook de burgemeester natuurlijk.
En om half4 zijn we dan begonnen met de plechtigheid...amaai ik wist totaal niet wat te verwachten , maar het was zo een magisch moment!
De burgemeester en zijn Schepen hebben het echt goed gedaan, niet te 'stijf' maar héél vrolijk en vooral met momenten héél humoristisch ...
En na de plechtigheid hebben we dan nog even fotos gemaakt en zijn we dan vertrokken naar het restaurant waar we dan lekker hebben gegeten en gedronken !!
Het is echt een geweldige dag geworden! Met nog enkele verassingen zoals een serenade van de kok van het restaurant!! Dat was echt WAUW!!!!
Zodra dat ik de foto's heb dan zal ik ze met jullie delen!!

En nu gaan we stilletjes aan toe naar de 2de juni!!! Onze Grote dag!!!Ik kan nu wel eerlijk zeggen dat ik vanag nu echt wel kan gaan genieten van deze laatste voorbereidingen en dat ik uitkijk naar die mooie dag! Het lijkt allemaal zo surrealistisch... kan het nog steeds niet geloven dat we nu al getrouwd zijn en dat we het binnenkort nog eens gaan bezegelen met een mooie viering samen met onze families en vrienden.. Het is echt een droom die werkelijkheid wordt!!!

Dikke kus van een 'dromerige' bruid

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 904

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik21-4-2012 11:26:30

Een hele dikke proficiat... Ik kijk al uit naar de fotootjes! En nu nog fijn genieten van de laatste voorbereidingen voor het groot feest, zalig :D

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-4-2012 11:52:50

Oh, proficiat!!!
Ik ben ook benieuwd naar de foto's...
Geniet nog maar wat na...de laatste voorbereidingen zullen nu zeker speciaal aanvoelen!!
Aftellen nu naar jullie 2de grote dag!

groetjes

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik21-4-2012 13:48:20

Proficiat!!

Inderdaad op naar het volgende grote moment,wel leuk zo'n 2 dagen,dat ik daar niet aan gedacht heb

Geniet nog van de voorbereidingen

Groetjes

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik21-4-2012 20:24:34

Hey Patriziake,

Dikke dikke proficiat "Mevrouw" . En zoals je zegt ... nu nog genieten van de laatste voorbereidingen van DE grote dag!
Ja, getrouwd zijn ... dat voel je niet echt hé, als je wakker bent ben je nog steeds die Patrizia van gisteren, en weet je wat, dat is perfect! Blijven wie je bent maar toch genieten en fier zijn dat "Mevrouw" bent!

Droom nog lekker verder!

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik22-4-2012 9:30:59

Dikke proficiat meisje, we genieten mee van je verhaal !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...