Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mening over idee

22-4-2012 15:10:39
Hellow,
In een van mijn vorige berichtjes schreef ik dat ik op zoek was naar een leuke manier om de mensen naar de juiste tafel te brengen.. maar niet geen idee had hoe.
Toch nog ff kort schetsen; we hebben geen ceremoniemeester, geen zaalmeester (zaal vd gemeente). We gaan de mensen indelen wie aan welke tafel 'moet' zitten maar aan tafel kunnen ze zelf hun zitplaats kiezen uiteraard.
Mijn getuige kan eventueel de mensen de juiste tafelnummer doorgeven. maar dat is ook maar gewoon hé.
Nu had ik op internet (weddingbee) gezien dat er bruidjes zijn die een soort van windmolentje hebben gemaakt en daaraan een kaartje met naam en tafelnummer.
Dit vind ik wel tof maar windmolentje past niet dadelijk in onze context..
Dus mijn idee: waar ik dus graag jullie mening over wil
Wij hebben van die snorren en lippen enz voor een photobooth voorzien.
Nu dacht ik dus als we nu eens die snorren en lippen en alle andere dingen die er tssn zitten voor zie van een kaartje.
Zo heeft gelijk ieder een kaartje op originele manier en zijn ze in bezit van zo'n snor of lip..
Tijdens de speech kan er eventueel nog even kort toegelicht worden waar dit ook voor dient...
Wat denken jullie??

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 787

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik22-4-2012 15:26:24

Hoi,

wij hebben ook alles zelf geregeld enzo en de feestzaal zal bij ons de namen afroepen (de heer x en mevrouw y) en zullen dan naar tafel begeleidt worden

groetjes en succes

An
18-8-2012
 Meld misbruik22-4-2012 15:31:18

dat het net he, da gaat nie bij ons....

An
18-8-2012
 Meld misbruik22-4-2012 15:31:23

tima
8-9-2012
 Meld misbruik22-4-2012 16:47:21

ik vind het wel chic hoor beter dan die windmolentje en het gaat dan nog een super foto's opleveren

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik22-4-2012 17:50:57

Is inderdaad een leuk idee An..
Maar heb je dan voor elke gast zo'n snorretje of lippen of bril...? Waar heb je deze gehaald? Want heb ze via etsy gevonden maar dat zou dan toch duur uitkomen voor elke gast eentje....

Groetjes,
Nancy

An
18-8-2012
 Meld misbruik22-4-2012 17:55:08

per koppel een stokje met een snorretje of lip... Is idd vrij duur als je ze besteld. Maar als je in google in toets 'lips template' vind je eigl alles zo terug op Internet. Heb stevig dik papier id ava gekocht en mijn mama aan het knippen gezet. Stokje heb ik gekocht id gamma. was iets v2€ vr 3m. En een eclairke vd bakker om mma te bedanken hihi..

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik22-4-2012 19:45:02

Ah oké,bedankt

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik22-4-2012 20:20:33

Hey An, dt lijkt me inderdaad wel een ideale mix van de twee ideeën, en dn hoef je die props ook niet meer uit te delen eigenlijk hè, twee oplossingen in 1, goed zo! Groetjes!

delphine
9-6-2012
 Meld misbruik22-4-2012 20:30:51

Hey,

bij mijn stiefbroer kregen we allemaal een kaartje met een snoepje op, dan moest je enkel je tafel zoeken met jouw snoepje op..
Aan de ingang stond dan iemand die naar hun naam vroeg en zo kregen ze de juiste kaartjes.. Vond ik op zich ook wel een heel leuk idee... Je kan natuurlijk de snoepjes vervangen naar iets anders zoals een verschillende snor of lippen..

Ellemieke

Meld misbruik23-4-2012 21:31:01

wat dacht je van blokjes of figuurtjes in Lego? zie www.mijnblokje.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...