Terug naar overzicht
Hoi,wij hebben ook alles zelf geregeld enzo en de feestzaal zal bij ons de namen afroepen (de heer x en mevrouw y) en zullen dan naar tafel begeleidt wordengroetjes en succes
dat het net he, da gaat nie bij ons....
ik vind het wel chic hoor beter dan die windmolentje en het gaat dan nog een super foto's opleveren
Is inderdaad een leuk idee An..Maar heb je dan voor elke gast zo'n snorretje of lippen of bril...? Waar heb je deze gehaald? Want heb ze via etsy gevonden maar dat zou dan toch duur uitkomen voor elke gast eentje....Groetjes,Nancy
per koppel een stokje met een snorretje of lip... Is idd vrij duur als je ze besteld. Maar als je in google in toets 'lips template' vind je eigl alles zo terug op Internet. Heb stevig dik papier id ava gekocht en mijn mama aan het knippen gezet. Stokje heb ik gekocht id gamma. was iets v2€ vr 3m. En een eclairke vd bakker om mma te bedanken hihi..
Ah oké,bedankt
Hey An, dt lijkt me inderdaad wel een ideale mix van de twee ideeën, en dn hoef je die props ook niet meer uit te delen eigenlijk hè, twee oplossingen in 1, goed zo! Groetjes!
Hey, bij mijn stiefbroer kregen we allemaal een kaartje met een snoepje op, dan moest je enkel je tafel zoeken met jouw snoepje op.. Aan de ingang stond dan iemand die naar hun naam vroeg en zo kregen ze de juiste kaartjes.. Vond ik op zich ook wel een heel leuk idee... Je kan natuurlijk de snoepjes vervangen naar iets anders zoals een verschillende snor of lippen..
wat dacht je van blokjes of figuurtjes in Lego? zie www.mijnblokje.be