Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeen vrijgezellen??

22-4-2012 23:32:08
Hey iedereen!

Mijn getuige is me dus voorbijgestoken! ze is in januari ten huwelijk gevraagd en trouwt dit jaar in juli al dus een maandje voor onze trouw.
Nu komt er dus ook nog bij het plannen van onze trouw dat ik een vrijgezelle moet organiseren.
Iemand een idee???
Ze wil zeker niet verkleed worden. wel een tiara ofzo maar geen verkleedpartijen.
En mss opdrachten voor haar om uit te voeren...maar wat??
Thx

jessica
31-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1010

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 9:07:20

Ik heb om mijn vrijgezellen koekjes verkocht. Niet overdreven maar wel leuk.

Laura
28-4-2012
 Meld misbruik23-4-2012 13:46:22

ik was verkleed in een bij :) vond ik nog niet zo erg... op voorhand hadden ze cupcakes gebakken die we dan snamiddags moesten versieren en nadien moest ik die verkopen. Dit ging wel vlotjes.
Hierna hadden we eten en discobowling (maar tussenin telkens vragen of mijn toekomstige en leuke opdrachtjes (van het tv programma binnen de minuut) en snachts nog drankspelletjes bij iemand thuis... was heel toffe dag

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik23-4-2012 15:04:51

Hey hey hier ongeveer hetzelfde als bij Laura, verkleed als Roodkapje naar Hasselt getrokken en daar supcakes verkocht die we in de namiddag hadden versierd... Hebben ook nog een workshop 'kralen maken ' gehad en 'savond terug naar de zaal getrokken waar we bbq hebben gegeten en het spelletje 'binnen de minuut' gespeeld goedgevulde dag gehad hé !

Ellemieke

Meld misbruik23-4-2012 21:04:43

wat dacht je van een workshop? pralines, cupcakes, italiaans koken... fun én smullen :)

E.

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik24-4-2012 8:42:27

Van waar ben je?

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik24-4-2012 21:06:34

Ik organiseer ook de vrijgezelle van een vriendin. Had eerst het volgende voorzien.

Bruid oppikken en aan de hand van foto's en een raadseltje laten zoeken naar waar we gaan en wat we gaan doen
Workshop Afrikaanse dans, nieuw raadseltje
Workshop cocktails maken
Fotozoektocht naar restaurant, voor iedereen, met een kleine prijs aan verbonden
Spare Ribs a volonte
Verder gaan stappen in Antwerpen.

Maar aangezien er een aantal dames dit te duur vonden, hebben we de cocktail workshop late vallen en de zoektocht langer gemaakt.

Kijk eens op http://cool-vrijgezellenfeesten-antwerpen.be/

Nog veel succes!

jessica
31-8-2012
 Meld misbruik24-4-2012 23:22:48

Wij komen van limburg, regio hasselt.
Ze is niet bepaald een kook type.. het wordt toch echt wel moeilijk.
Voor iedereen vannal plannen en ondertss in je eentje je eigen trouw ook nog in orde krijgen. maar goed dat ik ze zooo graag zie.

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 8:20:09

Ik heb voor een collega eens een vrijgezellen georganiseerd.

Wij zijn toen naar El Paso cowboydorp geweest in Wuustwezel (nabij Nederlandse Grens).

Was een ganse namiddag spelletjes zoals lassowerpen, schieten, skilatlopen, line dans.... en daarna een heuse BBQ buiten.
De spelletjes kosten €5/p.p. (NIET per spel hé, maar voor de ganse middag alle activiteiten). De BBQ met 4 stukken vlees p.p. en voldoende groenten kwam op 30€.

Wijzelf waren verkleed als cowboy (gewoon sjaaltje, jeansbroek, ruitjeshemd en hoed) en de bruid hadden we verkleed als indiaan.

Was een superleuke dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...