Terug naar overzicht
Ik heb om mijn vrijgezellen koekjes verkocht. Niet overdreven maar wel leuk.
ik was verkleed in een bij :) vond ik nog niet zo erg... op voorhand hadden ze cupcakes gebakken die we dan snamiddags moesten versieren en nadien moest ik die verkopen. Dit ging wel vlotjes.Hierna hadden we eten en discobowling (maar tussenin telkens vragen of mijn toekomstige en leuke opdrachtjes (van het tv programma binnen de minuut) en snachts nog drankspelletjes bij iemand thuis... was heel toffe dag
Hey hey hier ongeveer hetzelfde als bij Laura, verkleed als Roodkapje naar Hasselt getrokken en daar supcakes verkocht die we in de namiddag hadden versierd... Hebben ook nog een workshop 'kralen maken ' gehad en 'savond terug naar de zaal getrokken waar we bbq hebben gegeten en het spelletje 'binnen de minuut' gespeeld goedgevulde dag gehad hé !
wat dacht je van een workshop? pralines, cupcakes, italiaans koken... fun én smullen :)E.
Van waar ben je?
Ik organiseer ook de vrijgezelle van een vriendin. Had eerst het volgende voorzien.Bruid oppikken en aan de hand van foto's en een raadseltje laten zoeken naar waar we gaan en wat we gaan doenWorkshop Afrikaanse dans, nieuw raadseltje Workshop cocktails makenFotozoektocht naar restaurant, voor iedereen, met een kleine prijs aan verbondenSpare Ribs a volonte Verder gaan stappen in Antwerpen.Maar aangezien er een aantal dames dit te duur vonden, hebben we de cocktail workshop late vallen en de zoektocht langer gemaakt. Kijk eens op http://cool-vrijgezellenfeesten-antwerpen.be/ Nog veel succes!
Wij komen van limburg, regio hasselt.Ze is niet bepaald een kook type.. het wordt toch echt wel moeilijk.Voor iedereen vannal plannen en ondertss in je eentje je eigen trouw ook nog in orde krijgen. maar goed dat ik ze zooo graag zie.
Ik heb voor een collega eens een vrijgezellen georganiseerd. Wij zijn toen naar El Paso cowboydorp geweest in Wuustwezel (nabij Nederlandse Grens). Was een ganse namiddag spelletjes zoals lassowerpen, schieten, skilatlopen, line dans.... en daarna een heuse BBQ buiten. De spelletjes kosten €5/p.p. (NIET per spel hé, maar voor de ganse middag alle activiteiten). De BBQ met 4 stukken vlees p.p. en voldoende groenten kwam op 30€. Wijzelf waren verkleed als cowboy (gewoon sjaaltje, jeansbroek, ruitjeshemd en hoed) en de bruid hadden we verkleed als indiaan. Was een superleuke dag!