Terug naar overzicht
Ik zou zeggen, véééél water drinken, wat proberen te sporten als je dat nog niet doet, en s' avonds aardappelen of brood proberen te mijden. Dat helpt mij toch wat. (En verder natuurlijk gezond en gevarieerd eten en snoepen laten.)Ik hoop ook nog een paar kilootjes te kunnen kwijtraken tegen dan. Duimen voor elkaar dus! Groetjes!
eiwitpoeder gaan halen in sportwinkel en zo 2x ne shake nemen en een keer avondeten en veel waterdrinken
Geen paniek in verband met je kleed, bel eens naar de winkel, ik had net het omgekeerde, ik ben 6kilo vermagerd, 2kledings maten en had schrik dar ze zoveel gingen moeten innemen dat het niet meer mooi was. De kilo's zijn dus niet van belang, maar wel de lichaamsvorm.
mja mijn kleed hadden ze besteld om mijn breedte van mijn heupen ... dat maakte dat ik met mijn bovenlichaam er tweemaal in kon! grote paniek maar na het zien innemen oké nu werken ze er aan :)
hey hey,normaal maal ik geen reclame maar ale :-) Ik ben naar infra ligne gegaan (sport + dieet) omdat ik ook mijn rookkilos niet kwijtraakteen tis al goed aan het vorderen...dit is vooral in cm en ben al heel strak...plus je kan je stress kwijt in die cabines om te sporten...niet goedkoop maar wel een aanrader en je word er stevig van..plus ze volgen je op (wegen en voedingspatroon)als je pillen neemt kan je er nog onderdoor gaan van de nevenwerkingen en ik denk dat je nu vooral geen extra zenuwen moet hebbengtjs