Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Frustratie!!! bevestigingen komen héél langzaam binnen :-S

24-4-2012 10:04:52
Hallo! 2 mei 2012....dat staat op onze uitnodigingen als uiterste datum om te bevestigen als ze aanwezig zullen zijn of niet! En vandaag 24.4.2012 hebben we nog maar de helf van die bevestigingen ingevuld :-S
Als ik eraan denk dan raak ik wat in paniek want wil zo snel mogelijk weten hoeveel mensen er zullen zijn en wie er niet bij kan zijn of enkel naar de receptie kan komen ofzo...
Allé ja, overdrijf ik misschien? Er staan nog 38 dagen op de teller en moet dan ook nog eens beginnen met de tafelindelingen en enkele buitenlandse gasten zouden ook nog iets laten weten, want dan moeten wij hun hotel boeken. Maar als ze nog lang gaan wachten dan is het allemaal volzet pffff stress!!!

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 889

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:10:54

Wij hadden als uiterste datum 12/04/12 op onze uitnodigingen staan en van meer als de helft heb ik ook geen reactie ontvangen. Degene die niet dadelijk iets laten weten van het moment dat ze de uitnodiging hebben ontvangen laten nooit niets weten...
Dus 13/04/12 heb ik hun allemaal een berichtje gestuurd: "Jullie komen toch naar onze trouw hé?" en de meeste hebben dadelijk geantwoord: "natuurlijk, moesten wij dan iets laten weten?"
Sommige hebben we zelfs een paar keer moeten bellen enzo...
Snappen die mensen dit dan niet dat dit zeer frustrerend is?!

Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:19:14

Ik zou nog niet direct panikeren. Onze uiterste datum is 28/04 en deze week stromen de berichtjes enz vlot binnen.

Groetjes

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik24-4-2012 10:41:37

Ik kan me voorstellen dat dat heel erg vervelend is.. Ik zou een smsje sturen naar iedereen die nog niet gereageerd heeft op de uiterste datum.

Leen
5-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:54:18

mensen snappen niet dat ze moeten bevestigen ze slaan dat stukje tekst precies over

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik24-4-2012 11:14:03

T zelfde hier - ook voor 1 mei moeten ze iets laten weten... En de meesten doen dat dus gewoon NIET! Bon... ze hebben nog een week hè denk ik dan maar...

En als je dan iemand tegenkomt en die vraagt iets over de trouw en ik vraag dan: Komen jullie: HA JA NATUURLIJK - halloooooooo laat dat dan weten misschien?

Melissa
25-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 11:56:17

Inderdaad, wij hebben hetzelfde probleem, voor 1 mei bevestigen en ook nog heel veel mensen van wie we nog niets gehoord hebben.
En als we dan tegen iemand iets zeggen ervan dan zeggen ze 'ah ja, ik dacht dat het evident was dat ik er wel bij zou zijn'
Of dan zijn er ook nog van die portretten die zeggen dat ze komen en dat hun partner het nog niet weet... ja nou, wij zouden toch graag ook van iedereen weten of ze komen met of zonder partner!
Maar deze week komen er toch weer een aantal berichtjes binnen en ik vrees dat we volgende week nog wel wat werk gaan hebben met de mensen achterna te zitten die nog niets hebben laten horen...

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik24-4-2012 12:03:04

In't algemeen krijg je de meeste bevestigingen de allereerste week nadat de uitnodigingen verstuurd waren en dan net voor of na de uiterste datum, dus nog geen paniek ;)

Groetjes,
Veerle

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 12:09:26

Niet leuk hè! Nu moet ik zeggen dat we op dat gebied niet echt te klagen hebben, maar er zullen toch nog mensen zijn die we moeten aanporren. Dat is vrees ik bij iedere trouw (en ieder feest in het algemeen) het geval...

Wat ook allesbehalve leuk is, is een afzegging zonder reden. Gisteren een sms van een tante en nonkel van mijn verloofde: "Wij kunnen niet aanwezig zijn op jullie huwelijksfeest." Van zo'n dichte familie verwacht je toch wel een reden of op zijn minst een felicitatie. Mn verloofde was er helemaal ondersteboven van!
Zucht... En zo is het overal wel iets zeker?

Groetjes en nog véél succes!

Lindsy

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik24-4-2012 12:09:35

Ik heb uitnodigingen vorige week maandag verstuurd/bezorgd, en ik heb ongeveer van 20% reactie gehad. (mondeling of schriftelijk). Bij mij kunnen ze reageren tot 2 weken voor den trouw, en wij hebben zelf nog enkele feestjes in het vooruitzicht, dus ik neem aan dat mijn familie dan zal zeggen of ze al dan niet kunnen komen. Ik zou je er niet te druk over maken. Mss zie je ze dit weekend wel.Wat ik dus wel vervelend vond, neef van mij trouwt op 16 mei en die moest voor 6 april al weten of je kwam, en wij hebben uitnodiging pas 1 april gekregen. (5 dagen tijd om te reageren is wel kort he!) langs de andere kant wisten wij al lang wanneer hun huwelijk was en stond dit al op de kalender.
Eerlijk gezegd vind ik wel dat jullie al lang op voorhand moeten weten of men komt of niet. Mijn nichtje en ik hebben gewoon 2 weken op voorhand gerekend. (buiten dan die ene neef). Ik begrijp dat je graag tafelschikking etc... wil doen, maar die kan je voorlopig toch al wat inplannen?

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik24-4-2012 13:57:47

Ik vind persoonlijk 1 maand op voorhand laten weten of je al dan niet komt niet zo extreem vroeg eigenlijk

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik24-4-2012 15:56:10

Wij moesten 2 weken op voorhand alles doorgeven naar de feestzaal, dus als we dan pas om de bevestiging zouden vragen, hadden we onmogelijk op tijd alle info..

Je moet rekenen dat 30% van de mensen nog reageert in de week na je uiterste datum, dus als je dan iets moet doorgeven naar de zaal, kan je iedereen zelf beginnen opbellen... Dus een maand op voorhand vind ik absoluut geen overbodige luxe en is iets wat meestal wel gedaan wordt...
Groetjes,
Veerle

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik24-4-2012 19:28:32

Tja, wij hebben geluk, wij moeten maar 3 dagen op voorhand het precieze aantal doorgeven.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 20:01:39

bij ons wisten we een week na de data pas alles . deze mensen had ik wel tweemaal een bericht gestuurd!

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 20:09:08

Wij trouwen iets later maar hebben ook net onze uitnodigingen al verstuurd. Het valt zo op dat je enkel antwoord krijgt van die mensen die je echt nauw aan het hart liggen (bij ons toch). oké, ze hebben nog veel tijd maar zelfs geen sms van uitnodiging ontvangen of zo.
Bij ons heeft zelfs een nonkel gebeld naar mijn schoonouders om te vragen of hij zijn kleinkind mag brengen naar ons avondfeest. Komaan zeg, waarom staan onze gsmnrs er op???

Ik begrijp ook niet dat mensen zo denken. Ik stuurde vroeger meteen een bericht van dank u voor jullie prachtige uitnodiging, wij komen zeker of zo.
Maar ach, afwachten zeker!!

Groetjes, Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...