Terug naar overzicht
Heyhey,Wij kiezen inderdaad voor bloemen aan de stoelen maar gaan daarnaast ook vazen met een kaars in langs de middengang plaatsen :-).We hebben de vazen gekocht bij Action en de kaarsen bij Ikea.Groetjes!Evelien
Met mooi lint strikken maken?
papieren pommanders die je ook zelf kan maken?papieren lantaarns?1 mooie bloem met lint? (kan ook namaak vb ikea 1€/stuk)of planten die je dan nadien in je tuin kan zetten?
ik ga voor de pomanders en tulle . die rieten hartjes vind ik ook super hoor in de action hadden ze van die metalen hartje ook in kleur ik heb er 3 als deur versiering in mijn huwelijkskleuren
Wij maken met organza lint (20cm breed) strikken aan de stoelen.
hey linde kmoest vandaag aan jou denken . ik weet niet of ze een action winkel hebben bij jou in de buurt maar in oostende hadden ze mega veel van die harten metalen , houten , stoffen in felle kleuren maar ook wit en mokka kleuren . wat ik van daag ook bedacht is dat je ev zelf harten kon maken http://www.google.be/imgres?q=karton+hart+wol&um=1&... maar dan je karton in hartvorm knippen kheb zoiets zien hangen hangen in de fun 3van die hartjes aan een touw (vragen ze €15 ) beter om zoites zelf te maken in je kleuren