Terug naar overzicht
Oh seg :-(...En er is niks over gezegd dat als er een grotere groep zou komen, jullie zouden moeten verhuizen naar de kleinere zaal?? Niet leuk!Gaan jullie nu van datum moeten veranderen of zo? Ik hoop dat er een oplossing komt voor jullie!groetjes
nee niets van gezegd...nu moet ik wel zeggen dat we het zaaltje dat we nu hebben als voorkeur opgegeven hadden, maar nadat de baas ons verzekerd had dat er zeker een 90tal personen inkunnen...komt ie nu af da er 75 personen kunnen plaatsnemen! hoewel we op voorhand hadden gezegd dat er zeker in de 80 personen zullen zijn. en als antwoord dat de dansvloer ons wat klein lijkt zegt hij : beter klein en fijn en weinig mensen dansen! terwijl er in onze vriendenkring veel dansers zitten!!maar over t feit dat de grote mooie tuin "bij de andere zaal hoort" heeft hij ons nooit iets gezegd :-(
Oh das echt erg...dat is al zo met voorbedachte rade zeggen dat er 80 personen inkunnen...omdat hij wsl goed genoeg wist dat er nog een grotere groep zou komen en hij dan op 1 dag zijn 2 zalen gevuld krijgt...pff!En al voorschot betaald of niet?Amai, ik zou er ook niet mee gediend zijn hoor...je zou bijna alles op papier moeten zetten bij die zalen!! Het zijn soms echt fabrieken...alles aan de lopende band!
en ok...het zaaltje op zich vind ik minder erg, daar valt wel een mouw aan te passen...maar dat we onze receptie (zo'n 120 personen) in een ongezellig inimini klein tuintje moeten houden...dat vind ik veel erger :-(
ja voorschot is al maanden betaald...
Dit is inderdaad geen leuk nieuws! Ik hoop echt dat jullie een regeling kunnen treffen met de baas. Alles op papier zetten ja, dat hebben wij ook al geleerd!Ik wens jullie veel succes!
En de receptie van de andere groep valt samen met die van jullie?Anders kon je nog onderhandelen dat jullie eerst de grote tuin konden gebruiken en nadien de andere groep...Ik hoop dat je snel een oplossing vindt! groetjes
volgens mij gaat het om een kleinere groep want een tijdje geleden belde de baas mij om te vragen of eventueel van zaal wilden ruilen daar hij nog een boeking bij had voor 40 personen...ach, we zullen wel nog even afwachten op antwoord op onze mail en anders vrees ik voor een eerste bridezilla momentje :-s
Ik zou proberen op je strepen te staan...eerst is eerst! :-)Ik ben onlangs - super toevallig - op een feestje de bruid tegengekomen die een dag na ons trouwt in dezelfde zaal. Die was ook een beetje in haar gat gebeten :-) omdat ze op vrijdag (onze trouwdag) haar zaal niet kon klaarzetten. Alsof het mijn schuld was...want wij trouwden de dag voor haar.Ik heb ook duidelijk gezegd van excuseer, maar WIJ waren eerst...en ten tweede - ze moet dan maar bij de zaal gaan klagen! Heb haar ook vriendelijk maar kordaat gezegd dat ze in ONZE zaal niet binnenkomt diene vrijdag want ik zet haar spullen op straat :-).Dus...op uw strepen staan :-) eerst is eerst!groetjes
Sarah, wacht niet af maar zeg de baas meteen dat als het een kleinere groep is zij maar de zaal met mini-tuin moeten nemen!
ooohhhh erg allemaal om dat telezen zou er zelf absoluut nier happy mee zijn daarom nu zaal genomen waar geen andere feesten kunnen plaats hebben...had eerst super zaaltje gevonden maar de andere zaal lag net tegen onze zaal en daar was fuif en wij hadden trouwfeest dus toch maar gepast en uiteindelijk super blij met zaal wat we nu hebben tuin en terras helemaal voor ons alleen hopelijk komen jullie eruit ik duim !groetjes
Beste Sara,Ik zou op mijn strepen staan en zeggen dat je bij het boeken de andere zaal en de tuin gekozen hebt. Ik vind het niet kunnen dat je zomaar in een andere zaal moet terwijl je toch eerst was en waarschijnlijk meer genodigden zult hebben.niet opgeven zou ik zeggenGrtj. en succes