Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn eerste stressmomente

27-4-2012 9:51:45
wij hebben al een hele tijd geleden onze feestzaal geboekt, mede omwille van de mooie grote tuin met fontein. supermooi voor onze receptie. nu gingen we onlangs terug om nog het een en het ander te bespreken, blijkt dat wij die tuin niet kunnen gebruiken daar er nog een ander feest doorgaat en die tuin bij het ander zaaltje hoort!! toen wij gingen boeken stond er nog niets anders gepland in de feestzaal...dus nu is de teleurstelling wel groot, worden wij "gedropt" in een veel kleiner en totaal geen gezellig tuintje. ook over het zaaltje heb ik mijn twijfels of het groot genoeg zal zijn. er kunnen ongeveer 75 man in, we hebben 86 genodigden...de man van de feestzaal verzekerde ons dat niet iedereen zal komen, dat zeker 10% zal afzeggen. maar dan nog lijkt het mij een klein zaaltje. voor het eten zou dit nog gaan, maar de dansvloer lijkt mij zo klein. dus ja, nu een mailtje gestuurd dat we toch veel liever de iets grotere zaal willen met dan ook zeker de mooie tuin! duimen maar zeker?! pffff

sarah
24-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1282

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-4-2012 10:18:54

Oh seg :-(...
En er is niks over gezegd dat als er een grotere groep zou komen, jullie zouden moeten verhuizen naar de kleinere zaal?? Niet leuk!
Gaan jullie nu van datum moeten veranderen of zo?
Ik hoop dat er een oplossing komt voor jullie!

groetjes

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik27-4-2012 10:24:48

nee niets van gezegd...nu moet ik wel zeggen dat we het zaaltje dat we nu hebben als voorkeur opgegeven hadden, maar nadat de baas ons verzekerd had dat er zeker een 90tal personen inkunnen...komt ie nu af da er 75 personen kunnen plaatsnemen! hoewel we op voorhand hadden gezegd dat er zeker in de 80 personen zullen zijn. en als antwoord dat de dansvloer ons wat klein lijkt zegt hij : beter klein en fijn en weinig mensen dansen! terwijl er in onze vriendenkring veel dansers zitten!!

maar over t feit dat de grote mooie tuin "bij de andere zaal hoort" heeft hij ons nooit iets gezegd :-(

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-4-2012 10:32:29

Oh das echt erg...dat is al zo met voorbedachte rade zeggen dat er 80 personen inkunnen...omdat hij wsl goed genoeg wist dat er nog een grotere groep zou komen en hij dan op 1 dag zijn 2 zalen gevuld krijgt...pff!
En al voorschot betaald of niet?
Amai, ik zou er ook niet mee gediend zijn hoor...je zou bijna alles op papier moeten zetten bij die zalen!! Het zijn soms echt fabrieken...alles aan de lopende band!

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik27-4-2012 10:33:22

en ok...het zaaltje op zich vind ik minder erg, daar valt wel een mouw aan te passen...maar dat we onze receptie (zo'n 120 personen) in een ongezellig inimini klein tuintje moeten houden...dat vind ik veel erger :-(

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik27-4-2012 10:34:06

ja voorschot is al maanden betaald...

Lotte
26-5-2012
 Meld misbruik27-4-2012 10:36:40

Dit is inderdaad geen leuk nieuws! Ik hoop echt dat jullie een regeling kunnen treffen met de baas. Alles op papier zetten ja, dat hebben wij ook al geleerd!
Ik wens jullie veel succes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-4-2012 10:50:03

En de receptie van de andere groep valt samen met die van jullie?
Anders kon je nog onderhandelen dat jullie eerst de grote tuin konden gebruiken en nadien de andere groep...
Ik hoop dat je snel een oplossing vindt!

groetjes

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik27-4-2012 10:57:20

volgens mij gaat het om een kleinere groep want een tijdje geleden belde de baas mij om te vragen of eventueel van zaal wilden ruilen daar hij nog een boeking bij had voor 40 personen...ach, we zullen wel nog even afwachten op antwoord op onze mail en anders vrees ik voor een eerste bridezilla momentje :-s

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-4-2012 11:27:21

Ik zou proberen op je strepen te staan...eerst is eerst! :-)

Ik ben onlangs - super toevallig - op een feestje de bruid tegengekomen die een dag na ons trouwt in dezelfde zaal. Die was ook een beetje in haar gat gebeten :-) omdat ze op vrijdag (onze trouwdag) haar zaal niet kon klaarzetten. Alsof het mijn schuld was...want wij trouwden de dag voor haar.
Ik heb ook duidelijk gezegd van excuseer, maar WIJ waren eerst...en ten tweede - ze moet dan maar bij de zaal gaan klagen! Heb haar ook vriendelijk maar kordaat gezegd dat ze in ONZE zaal niet binnenkomt diene vrijdag want ik zet haar spullen op straat :-).
Dus...op uw strepen staan :-) eerst is eerst!

groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-4-2012 11:42:31

Sarah, wacht niet af maar zeg de baas meteen dat als het een kleinere groep is zij maar de zaal met mini-tuin moeten nemen!

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik27-4-2012 14:38:01

ooohhhh erg allemaal om dat telezen zou er zelf absoluut nier happy mee zijn daarom nu zaal genomen waar geen andere feesten kunnen plaats hebben...had eerst super zaaltje gevonden maar de andere zaal lag net tegen onze zaal en daar was fuif en wij hadden trouwfeest dus toch maar gepast en uiteindelijk super blij met zaal wat we nu hebben tuin en terras helemaal voor ons alleen
hopelijk komen jullie eruit ik duim !

groetjes

Mieke

Meld misbruik1-5-2012 11:44:32

Beste Sara,Ik zou op mijn strepen staan en zeggen dat je bij het boeken de andere zaal en de tuin gekozen hebt. Ik vind het niet kunnen dat je zomaar in een andere zaal moet terwijl je toch eerst was en waarschijnlijk meer genodigden zult hebben.
niet opgeven zou ik zeggen
Grtj. en succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info