Terug naar overzicht
Je kan vrijblijvend prijs eens opvragen via email! Heb ik vroeger ook gedaan, maar heb mal niet meer dus weet prijs nietmeer. Khad redelijk snel, duidelijk en vriendelijk antwoord!
Wist niet dat daar een feestzaal was, mijn aanstaande is van Oostnieuwkerke, heb even op de site gepiept, ziet er een heel mooie locatie uit.
Hallo Annelies,Het is er inderdaad een prachtige locatie.Wij hebben daar al 2 huwelijken en een personeelsfeest gedaan en het was er steeds ' dik ' in orde.Zeker de prachtige tuin is zalig bij mooi weer.Een aanrader...Trouwens, mocht je nog origineel vervoer zoeken voor jullie mooste dag , neem zeker eens contact op met ons.Wij rijden huwelijken met onze vw kevers.Wij zijn van Roeselare. www.defeestkever.beGroeten, en succes met de voorbereidingen. Rik.
@Silke: ik heb een mailtje gestuurd, maar ja kan natuurlijk weer nie wachten. :p tis met da weekend hé :p
Wij zijn er ook geweest, prijs voor een feest met 50 personen.De goedkoopste formule startte vanaf 20.000€, ze werken met een vaste eventplanner -> MajorEvents, dus alles (decoratie, eten, drank) gebeurt via hen.Idd een mooie locatie, hoewel ik de 'tuin' niet mooi vond, is gewoon één groot grasplein te vergelijken met een voetbalveld en een niet onderhouden vijvertje.De huwelijken zullen idd tip top zijn, maar kosten schandalig veel geld.
ok, bedankt voor je reactie! groetjes