Terug naar overzicht
zeer goede keuze ;) wij hebben hetzelfde
Iris - Goo goo dolls ;) iets speciaal.. maar het is ons liedje :)
Come home van Amatorski
Foreigner I want what love is
goede keuze ook hier hetzelfde! gisteren naar de trouw van mijn neef geweest die hadden wat zie ik je graag van mozaiek ook een goede keuze een beetje een vergeten liedje maar oh zo mooi! x
oooh mooi! ik wou ook graag dat nummer, maar mijn wederhelft vond dat minder... wij hebben gekozen voor marco borsato - stop de tijd.
Mijn schatje mocht kiezen en het is Halo van Beyonce geworden voor ons. :)
Misschien minder gekend, maar ons liedje :Perfect day van Lou Reed
i dont wanna miss a thing van aerosmith is het bij ons geworden
nothing else matters van metallica, maar dan live op piano gespeeld (zonder tekst). Ventje is grote metallica fan :-)
wij hebben into my arms van Nick Cave
Mijn verloofde heeft gekozen voor Nsync This i promise you
Wij hebben hier gekozen voor Rest of my life van Bruno Mars.
wij hebben gekozen voor shania twain - from this moment on :)
Ja Ronan Keating This i promise you
A thousand years van christina peri ofzo...blijkbaar uit de twilight film :-) wist ik niet aangezien ik die films nog nooit heb gezien
Wij kozen voor het duet van Eros Ramazzotti en Anastacia - I belong to you. Vind dat een prachtig nummer. En we horen allebei graag Eros Ramazzotti
Shania Twain met You've got a way :-)
In de huwelijksviering hebben we ook Bon Jovi "Thank you for loving me" en Ronan Keating met "This I promise you". Als openingsdans nemen we Bryan Adams met "Everything I do, I do it for you".
Wij twijfelen nog tussen Nothing else matters van Metallica en Ti Sposero perche Van Eros Ramazotti. Twee totaal verschillende nummers. Thank you for loving me stond ook op mijn lijst, vind het een super nummer!
Wij hebben gekozen voor Aron Neville met I don't know mutch.
Onze eerste keus was ook Thank You for Loving Me van Bon Jovi, maar een maand ofzo geleden heb ik het liedje A Thousand Years ontdekt van Christina Perri en ik was meteen verloren! Dus het liedje van Bon Jovi zal nu verhuizen naar de kerk :p