Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Super vrijgezellen

30-4-2012 9:41:12
Dag bruidjes en gommetjes, Mijn verloofde en ik hebben zaterdag allebei onze vrijgezellendag gehad. Dus afgelopen week waren we wat zenuwachtig... Wat gaat er gebeuren? Waar gaan we naartoe? .... Uiteindelijk waren die zenuwen nergens voor nodig want we hebben allebei een super leuke tijd gehad! Hieronder volgt een kort verslagje. Ik had op voorhand gevraagd om niet verkleed te moeten zijn en geen opdrachten te moeten doen. Ik ben nogal een rustig type en dat is echt niks voor mij. Maar zouden ze geluisterd hebben? Mijn zus alias getuige had alles in elkaar gestoken. Ze zijn mij om 10 u thuis komen ophalen. Dan reed ik samen met mijn zus naar de eerste verrassing die we met twee zouden doen. En het was een kappersafspraak waar we allebei een mooi glamoureus kapsel kregen aangemeten. Daarna gingen we naar mijn mama thuis waren een deel van de andere dames al waren en hebben we samen pistolets gegeten. Vervolgens gngen we naar Chabelle in Ranst, en daar stonden nog een paar andere dames ons op te wachten. En daar hebben we een make-up workshop gedaan waarbij we allemaal heel mooi gemaquilleerd werden. Het was pure verwennerij, ik vond het super! En het klikte direct tussen al mijn vriendinnen. Daarna zijn we bij mij thuis gaan aperitieven en hebben we ons omgekleed en dan zijn we in Antwerpen bij een Italiaan gaan eten. En dan zijn we naar Local gegaan waar we leuk gedanst hebben. Daar kreeg ik natuurlijk wel een lint met bride to be op en een roze boa. Om half 5 lagen we in ons bedje. Gisteren heb ik nog een hele dag nagenoten! Mijn verloofde zijn ze om half 10 komen halen met een grote bus waar al zijn vrienden opzaten. Ze droegen allemaal een t-shirt met 'de lange gaat trouwen en wij gaan mee om te rouwen' op. Vond ik wel grappig. Ze zijn dan naar Eindhoven gereden waar ze highland games in schotse rokken hebben gedaan. 's Avonds zijn ze gaan eten en moest hij cupcakes verkopen met borsten erop. En daarna hebben ze een kroegentocht gedaan. Ze lagen om 6 u in hun bedje. Het was heel leuk en gezellig en ik kijk nu nog meer uit naar ons trouwfeest. Aan iedereen: een fijne vrijgezellen gewenst! Groetjes, Bride to be ;)

Caroline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 925

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik30-4-2012 9:45:51

super!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik30-4-2012 10:48:18

super leuk! ik ben ook héél benieuwd naar de mijne :-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-4-2012 10:57:38

oh, echt super! zo wil ik mijn vrijgezelle ook :-)!!
bij mij ook geen verkleedpartijen en snoepjes verkopen...maar heb er wel vertrouwen in!!
geniet nog van de wedding voorbereidingen!!

groetjes

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik30-4-2012 11:23:34

Ooh, zalig, zo'n tof vrijgezellenfeest!

Ik had er ook totaal geen idee van wat ik ga doen (heb mn vrijgezellen over 4weken), totdat mijn nicht het gisteren allemaal onbedoeld verraden heeft :(.

Nu weet ik natuurlijk wel 100% zeker dat ik ook een leuke dag ga hebben en dat ik mij daar geen zorgen over hoef te maken, maar het was toch wel fijner geweest moest het allemaal nog een verrassing zijn :D.

Nog veel voorbereidingsplezier

Groetjes van een trouwdatumgenootje :D

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik30-4-2012 11:44:28

Wat een leuk verslagje! Bij de mannen moet het wel een grappig gezicht geweest zijn, schotse highland games en die cupcakes vind ik ook hilarisch ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...