Terug naar overzicht
Hallo Oliver,heb er zelf geen ervaring mee. Maar mijn broer heeft wel zo'n vrijzinnige dienst gehad op zijn huwelijk. Ze zijn vooraf bij hun thuis geweest en hebben een gesprek gehad. Over hoe ze elkaar hadden leren kennen enz. En dat hebben zij dan zelf in een tekstje gegoten. Voor de rest hadden ze zelf vrije keuze. Zij hadden gekozen voor persoonlijke teksten en liedjes. Ook werden de ringen uitgewisseld.Ik vond het heel mooi en heel persoonlijk!groetjes
Zelf hebben wij een olechtigheid via huis van de mens. Wij hebben een eerste intakegesprek gehad waarin we,een spervuur aan leuke vragen kregen over ons apart, ons als koppel, toekomst, hoe we plechtigheid zien,... Echt wel om ons te leren kennen. Dan is onze consulente beginnen schrijven aan teksten, ook teksten zoeken die bij ons passen,... Zelf hebben wij hier ook inbreng in. We kunnen zelf tekst toevoegen.. Onze mamas maken een fotoreportage met tekst, vrienden van ons steken iets in elkaar maar we weten nog niet wat (onze consulente weet wel wat en heeftncontact met hen) mijn broer komt iets vertellen over ons,... Heel,persoonlijk allemaal. Wij zijn heel vrij innwat we precies willen maar hebben heel veel hulp van onze consulente. Zij doet het meeste werk van ons. Maar dit is afhankelijk van consulent tot consulent denk ik.. Via via heb ik gehoord dat sommige koppels de teksten grotendeels zelf moeten zoeken. Ondertussen zijn wij al twee keer terug geweest, telkens om nieuwe stukken tekst te bespreken en op elkaar af te stemmen. Nu zit ie zo goed als helemaal in elkaar. Is er ook wat muziek gekozen. Uiteindelijk zal onze consulente alles aan elkaar praten tijdens de plechtigheid. Zij is hier onze steun en toeverlaat! Kort voor de trouw komen we nog eens samen om alle praktische zaken te regelen. Hopelijk heb je beetje een beeld van wat het is! Mar tot nu toe,vind ik het een aanrader! Het is allemaal veel persoonlijker!