Terug naar overzicht
hey, je moet voor sommige kleedjes een leveringstermijn van 6 maand rekenen dus in september trouwen is in maart gaan
Maar ons kleedjes zijn al besteld ze! Tis nu echt gaan passen :-)
normaal is dit een maand op voorhand...mss 6 wekend ... ik trouw op 22/09 en in la sposa zeiden ze me da ze me half-eind augustus terug gingen opbellen voor de eerste pas...gtz
Awel, ik dacht dat ook! Anders is het nog wel heel erg lang op gewicht blijven :p
hey,ik heb mijn kleed gekocht bij prima donna Deerlijk. Ik heb mijn eerste pas op 3 sept en wij trouwen op 13/10.Dus ja 1 maand à 6weken vooraf.
hey ,ik heb mijn kleed gekocht in oktober , en ben nu deze maand het terug mogen gaan passen( 2 maand voor mijn trouw ), en dan mag ik het nog eens passen als ik het ga halen. groetjes
Ik trouw 28.12 en moet in november voor 1ste pas.groetjes
Ik heb mijn kleed besteld ergens in oktober, daar direct de afspraak voor de 1e pas gemaakt (31mei) en we trouwen 30 juni.Dus ook gewoon een maand op voorhand.
Wij trouwen op 22 / 09 en ik heb mijn eerste pas midden mei al, er moeten nog wel wat dingen aangepast worden. De mevrouw van de winkel zei ook dat je in totaal wel eens 4 pasbeurten hebt en vind dit helemaal niet erg :D
ik heb mijn kleed besteld in juli, het was binnen in januari, ben voor de eerste keer geweest in februari en dan de laatste keer in april en dan mocht ik het meenemen.
Wij trouwen 8 september en ik heb mijn eerste pas al achter de rug van 27 april. Ze passen dan wel nog niet veel aan. Dit gaan ze pas in juli doen. Nu gaan ze enkel vanboven al wat innemen. 2 maand op voorhand is een eerste pas dus goed genoeg denk ik... Twas natuurlijk wel tof om mijn kleed nog eens te zien :D
Wij trouwen 1 september. Begin januari ben ik mijn kleed gaan kiezen en in ook dadelijk besteld :-) Mijn eerste pas gaat pas zijn op 8 augustus, 3 weken voor de trouw dus. Volgens de winkel is er dan nog tijd genoeg om eventuele aanpassingen te doen.
Ik heb mijn eerste pas een aantal weken geleden al gehad. Helemaal onverwachts, normaal was het voor eind juni.
ik heb mijn eerste pas van mijn kleed gehad op 12april... morgen voor tweede pas en afhalen ... zaterdag trouwen we!
Ik trouw op 16 juni en ben mijn kleed gaan kiezen in november. Had mijn eerste pas normaal eind februari, maar is eind april geworden omdat de levering later was van het merk dat ik had. Eind mei is mijn laatste pas en mag ik het meenemen als het goed zit. Dus eigenlijk 1 "echte" pas. Enja reken toch maar 6 maanden hoor, dat zeiden ze toch in de winkel.