Terug naar overzicht
Ik heb vorig jaar zo'n periode gehad. Ik werd er knettergek van. (ik viel zelfs bij de TV niet meer in slaap, en daar ben ik kampioen in) Toen was het wel omdat er zo allerlei stomme dingen fout liepen. Chauffageketel kapot, toilet verstopt, jongste zoon ziek etc.... (echt eigenlijk stomme dingen waarbij alles ineens kwam). Ik ben toen na 3 nachten van niet geslapen te hebben ten einde raad naar de dokter gereden en die heeft mij toen inslapers gegeven. Ik heb die dan maar 4 dagen gebruikt en toen was alles achter de rug (alles was toen ook gemaakt).Ik heb deze nog liggen en als ik merk dat ik tegen de trouw weer begin te piekeren, dan ga ik deze toch terug innemen hoor. Het is het mij niet waard om als een wrak op mijn eigen trouw te komen. (Een andere tip kan ik je niet geven)
ik heb er sinds kort ook wel veel last van, ook gewoon veel dromen,nu had ik aan mijn huisarts , een middeltje gevraagd zodat ik rustig kan slapen,een heel lichte kalmeerpil, geen slaappil, en moet zeggen dat ik me smorgens tochal veel beter voel, anders werd ik snachts 5 tot 6 keer wakker! groetjes
helemaal in het begin toen ik wist dat we gingen trouwen kon ik ook niet slapen. Er spookten 1001 dingen door mijn hoofd en stond s' morgens heel moe op. Héél frustrerend en dat is goed voor even maar niet lang vol te houden hè. Ik kreeg toen de tip om bij de apotheker sedinal-druppels gaan te halen. Dit is plantaardig en kan helemaal geen kwaad maar je wordt er wel rustiger van en je kan beter slapen. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik ga het zeker halen moest ik weer slapeloze nachten krijgen.