Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Insomnia... Grrr...

30-4-2012 23:18:50
Hey Bruidjes en gommetjes...

Amai, de laatste tijd slaap ik zo slecht...
Ik zit te piekeren over vanalles en nog wat en kan in ons bedje gewoon de slaap niet vatten :s

Ik heb een periode gehad dat ik droomde over de trouw en nu pieker ik er 's nachts over...
Ik denk aan vanalles en nog wat...
Zo vraag ik me bijvoorbeeld af, hoe ga ik van de trap komen...
Ik ben zo'n emotioneel ding, en ik ben er zeker van dat ik m'n traantjes niet ga kunnen bedwingen...
Nu denk ik om met een lach en een zwans de trap af te komen, maar zo ben ik eigenlijk niet...
Pfff...
Dat is maar 1 van de dingen waaraan ik denk hoor, de rest ga ik jullie besparen ;))

We hebben nog maar 32 dagen op de teller dus het begint echt te korten...
We moeten nog bepaalde dingen regelen, misschien dat ik daardoor wakker lig...

Wat doen julie als jullie de slaap niet kunnen vatten?

Groetjes...................

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 734

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 8:00:20

Ik heb vorig jaar zo'n periode gehad. Ik werd er knettergek van. (ik viel zelfs bij de TV niet meer in slaap, en daar ben ik kampioen in) Toen was het wel omdat er zo allerlei stomme dingen fout liepen. Chauffageketel kapot, toilet verstopt, jongste zoon ziek etc.... (echt eigenlijk stomme dingen waarbij alles ineens kwam). Ik ben toen na 3 nachten van niet geslapen te hebben ten einde raad naar de dokter gereden en die heeft mij toen inslapers gegeven. Ik heb die dan maar 4 dagen gebruikt en toen was alles achter de rug (alles was toen ook gemaakt).Ik heb deze nog liggen en als ik merk dat ik tegen de trouw weer begin te piekeren, dan ga ik deze toch terug innemen hoor. Het is het mij niet waard om als een wrak op mijn eigen trouw te komen. (Een andere tip kan ik je niet geven)

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 8:16:59

ik heb er sinds kort ook wel veel last van, ook gewoon veel dromen,
nu had ik aan mijn huisarts , een middeltje gevraagd zodat ik rustig kan slapen,
een heel lichte kalmeerpil, geen slaappil, en moet zeggen dat ik me smorgens toch
al veel beter voel, anders werd ik snachts 5 tot 6 keer wakker!

groetjes

ann
6-7-2012
 Meld misbruik1-5-2012 8:33:52

helemaal in het begin toen ik wist dat we gingen trouwen kon ik ook niet slapen. Er spookten 1001 dingen door mijn hoofd en stond s' morgens heel moe op. Héél frustrerend en dat is goed voor even maar niet lang vol te houden hè. Ik kreeg toen de tip om bij de apotheker sedinal-druppels gaan te halen. Dit is plantaardig en kan helemaal geen kwaad maar je wordt er wel rustiger van en je kan beter slapen. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik ga het zeker halen moest ik weer slapeloze nachten krijgen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...