Terug naar overzicht
ach ik schrik ervan hoe snel een jaar voorbij gaat! op 6 mei ben ik gevraagd ... en zie zaterdag trouwen we :)
Geniet ervan Dorien! Vergeet geen foto's om ons te laten meegenieten achteraf :-)
:) die zullen er genoeg zijn denk ik. er brengen er al zeker een paar hun toestelleke mee en ook wij hebben wegwerptoestelletjes voorzien :)
Inderdaad, de tijd vliegt... Wij zijn aan het plannen sinds september 2011... en kijk, over 2,5 weken is het zo ver...Ik schrik er toch ook wel van, déze maand trouwen we... Veel succes nog met alle voorbereidingen!!!
Nog 2 dagen.............Ook anderhalf jaar bezig geweest met voorbereiden.Een maand geleden was ik één en al stress, nog zoveel te doen!Maar nu alles zo goed als in orde is kan ik genieten en uitkijken naar zaterdag.Ik hoop dat het voor jullie net zo verloopt, dat alle stress weg gaat naarmate alles geregeld is.Ben wel bang van het "zwart gat" achteraf. Al hebben wij dan al een zeer druk gezinsleven samen met onze kindjes.'t zal toch afkikken zijn van al die voorbereidingen.Veel geluk en hopelijk tegen dan veel zon
Awel hier is hetook zo.Vorig jaar in maart ben ik gevraagd.Toen dacht ik,nog zolang wachten.En nu,nog 44 dagen.Ik vind het wel een zalige gedachte omdat we alles onder controle hebben en geen afzeggingen hebben voor op het feest.Iedereen WIL er zeker bihj zijn.Groetjes.