Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even slikken...

1-5-2012 16:22:49
*SLIK* Stond er daarnet even bij stil dat na bijna anderhalf jaar plannen, regelen en dagdromen "volgende maand" onze dag er eindelijk zal zijn. Ook al kijk ik er enorm naar uit, ik moest toch even slikken :-D Met een drukke mei-maand voor de boeg (Comunniefeesten, proef kapsel en make-up, de tafelschikking, ...) en de 3 juni-weekends voorafgaand ook allemaal in het teken van de trouw zal het écht wel rap vooruit gaan nu... Brrr! :-D

Eveline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 733

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 16:30:35

ach ik schrik ervan hoe snel een jaar voorbij gaat! op 6 mei ben ik gevraagd ... en zie zaterdag trouwen we :)

Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 17:29:57

Geniet ervan Dorien! Vergeet geen foto's om ons te laten meegenieten achteraf :-)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 17:37:16

:) die zullen er genoeg zijn denk ik. er brengen er al zeker een paar hun toestelleke mee en ook wij hebben wegwerptoestelletjes voorzien :)

tine
19-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 17:43:03

Inderdaad, de tijd vliegt... Wij zijn aan het plannen sinds september 2011... en kijk, over 2,5 weken is het zo ver...
Ik schrik er toch ook wel van, déze maand trouwen we...

Veel succes nog met alle voorbereidingen!!!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik2-5-2012 0:40:31

Nog 2 dagen.............
Ook anderhalf jaar bezig geweest met voorbereiden.
Een maand geleden was ik één en al stress, nog zoveel te doen!
Maar nu alles zo goed als in orde is kan ik genieten en uitkijken naar zaterdag.
Ik hoop dat het voor jullie net zo verloopt, dat alle stress weg gaat naarmate alles geregeld is.
Ben wel bang van het "zwart gat" achteraf. Al hebben wij dan al een zeer druk gezinsleven samen met onze kindjes.
't zal toch afkikken zijn van al die voorbereidingen.
Veel geluk en hopelijk tegen dan veel zon

dany
16-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 8:26:20

Awel hier is hetook zo.Vorig jaar in maart ben ik gevraagd.Toen dacht ik,nog zolang wachten.En nu,nog 44 dagen.Ik vind het wel een zalige gedachte omdat we alles onder controle hebben en geen afzeggingen hebben voor op het feest.Iedereen WIL er zeker bihj zijn.
Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...