Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

frustraties!

1-5-2012 21:59:44
Hey medebijnabruidjes :)

Ben weer heel in de put!
gewoon door commentaren van andere,
op iets wat nog niet is geweest!
Ik zal het zo uitleggen, bij mijn verloofde aan zijn kant is het de gewoonte dat je onder de 18 jaar niet welkom bent,
dus hebben wij dat ook gedaan( omdat mijn verloofde bijna de jongste is van alle neven en nichten )
zijn deze natuurlijk allemaal ouder dan 18 jaar, en is ons feest eens zo groot ( zijn familie is met 98 mensen )
mijn familie met 10 man :) dus daarom hebben we er ook voor gekozen,
alle tantes , nonkels, beste vrienden, collega's om het begin tijd te laten komen,
en de neven en nichten om 21 uur, voor dessertbuffet,
en dat de kinderen van neven en nichten, dan niet mee mogen komen ,
nu hoor ik zo van : ja dat vind ik niet kunnen, dat daar geen kinderen mogen bij zijn,
maar het toppunt is , dat dat bij hun ook niet was!
weet dat ik me dit niet moet aantrekken, en dat het ons feest is,
maar vraag me toch af of sommige mensen, nu echt niks beter te doen hebben dan gewoon
vanalles te vertellen wat op niks trekt!

sorry voor mijn gezaag , maar wou het toch even kwijt! :(

heidi
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1311

hanne
11-5-2013
 Meld misbruik1-5-2012 22:10:30

hoi heidi,

trek je dat maar niet aan. er zijn altijd mensen die graag hun neus in de zaken van anderen steken. het is jouw feest en jij moet vooral doen waar je je het beste bij voelt. Niemand moet beslissen hoe jouw dag eruit zal zien behalve jij en je partner. kruip dus maar snel uit die put.
groetjes
Hanne

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 22:14:54

hey hanne,

ja weet het , en zou me er eigenlijk niks van moeten aantrekken,
maar ben nu eenmaal zo een type :)
maar denk dat je wel altijd commentaar kan verwachten,
en zei juist nog tegen mijn verloofde, als ik er nog veel van hoor,
schrap ik ze gewoon van mijn lijst, ben op een punt gekomen,
dat wie het zich niet aanstaat, beter thuis kan blijven.
dit word 1 van onze grootste dagen in ons leven,
en wil daar van genieten, en niet lopen piekeren vinden ze het goed of niet,

wel lief dat je me een hart onder de riem steekt! thanks

xxx

lien
4-5-2013
 Meld misbruik1-5-2012 22:29:36

amaai seg kinderen van neven en nichten , dit doen wij ook niet zenne waar stopt het dan. Allez ik denk dat bij de meesten dit niet gebeurd, of ben ik hier mis in ??trek het u alleszinds niet aan. als ze persé die kinderen erbij willen moeten ze die ook maar zelf betalen.

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 7:20:10

hey lien, is ook zo,
maar krijg er steeds commentaar over,
dat dat niet kan, en dat niet gepast is , en blablabla :)

xxx

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik2-5-2012 7:25:06

bij ons komen ook geen kinderen op het feest, zelfs onze eigen kinderen niet, wel bij de trouw maar niet op het feest.

katrien
15-9-2012
 Meld misbruik2-5-2012 9:05:32

hey meid,
Tuurlijk is dat niet gepast...ze moeten een babysit zoeken en tis een ander haar trouw hé! grr
Trek je daar niks van aan, jullie feest en jullie speciale dag...ook zo een drama's hier
Ben ook zo een iemand die wil dat het voor iedereen een super feest is maar dat ik mij dan in alle bochten moet wringen om de soms "onredelijke" suggesties op te volgen...
Neen dank je zeg...
Heb deze week mijn "klik" gemaakt en gezegd "ons feest en onze wijze" wie niet akkoord is sorry dan hoef je niet te komen...
Jullie trouwen en geven een feest hé zeg wat iedereen zich daar toch in wil moeien zeg...
Dit heb ik toch nooit gedacht bij een ander zijn trouw!!!Kop op en doe je zin!!!
ze kunnen het maar proberen é hahahaa

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-5-2012 9:25:33

Hey Heidi!
Da's inderdaad niet leuk en ik zou het me ook aantrekken.
Da's net het erge eraan: jij maakt je zorgen erin en zij zijn er waarschijnlijk niet meer mee bezig. Laat het maar wat rusten en de gemoederen zullen bedaren. Mocht je toch nog een onbeleefde vlegel aan de foon krijgen, geef die dan maar snel de repliek dat jullie gewoon de familie gewoontes gerespecteerd hebben en dat jullie vroeger bij hen er ook niet moeilijk over gedaan hebben.
Dikke knuf
Rebecca

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik2-5-2012 11:21:49

het is blijkbaar overal iets met ons is het niet zozeer het feit van wie komt op het feest of wie niet maar het feit dat we trouwen de vriend van mijn oma wilt niet komen dus nu komt zij ook maar niet :( heb hier heel hard over in de put gezeten en de nodige traantjes zijn gevloeid maar ik denk nu iedereen die ons het geluk toewenst zal wel aanwezig zijn en al de rest tja hebben pech gehad zekers hopelijk draaid ze nog bij en komt ze toch ik ben haar kleinkind en metekind ben toch iets belangrijkers dan die zaag/klaag/ enkel mijn kinderen zijn goed genoeg vriend he...

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik2-5-2012 14:58:35

Hadden die commentaar ook dat de kinderen van neven en nichten niet meemochten komen. Nu zijn er enkelen die daarom ook niet naar ons feest komen gewoon omdat hun kind niet mee mag, maar wilden situaties van kinderen die om 1uur daar half op een stoel liggen te slapen vermijden (terwijl ouders op dansvloer staan), hebben dit enkele jaren geleden meegemaakt op ander trouwfeest en vonden dit echt niet kunnen. Daarom was bij ons iedereen onder 12 jaar niet uitgenodigd (op 1 uitzondering na als ze waren gekomen en dat is een kindje dat nog maar week oud zou zijn, omdat de mama borstvoeding zou gaan geven).

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 15:43:57

ja, het is overal wel iets,
en inderdaad zullen de mensen die me echt willen zien schitteren,
die dag met alle plezier daar zijn,
mijn schoonouders zeiden ook al , vroeger waren we blij als we eens met ons 2
mocht komen, dat we eventjes op ons gemak waren,
maar precies in deze tijd , denken ouders heel anders :)
en ik wil inderdaad ook het scenario vermijden dat er daar slapen,
of ook aan onze zaal is een mega grote vijver, dat ze daar in moeten sukkelen,
je moet ze maar even niet in het oog hebben, en je bent ze kwijt! :)

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik2-5-2012 19:51:53

Hoi, ikzelf zie het ook niet zitten dat er kinderen op ons feest zullen komen,hoe hebben jullie dat op de uitnodigingen gezet? Of hebben jullie dit gewoon gezegd,maw hoe maak je dat de mensen duidelijk? Ik weet ook al dat ik zeker commentaar zal krijgen maar ik trek het me nu eens niet aan sé.

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 20:06:52

ik heb gewoon heel mooi geschreven op uitnodigingen ( zal mij als voorbeeld nemen ) :)

Ward & Heidi
onkelinx & mertens :)

dan hebben ze normaal al door dat het niet famile onkelinx martens is :)
je hebt er dan nog een paar die zullen vragen van ja mogen kinderen mee,
maar de meeste hadden dit wel meteen door :)

groetjes

wendy
26-5-2012
 Meld misbruik2-5-2012 20:12:04

Hey Cindy
was bij ons ook een probleem, vooral omdat het bij mijn vriend in de familie wél de gewoonte is alle kinders mee te brengen. Heb me suf gepiekerd over de manier van formuleren. UIteindelijk hebben wij gewoon vermeld dat kindjes welkom zijn bij de viering (in de hoop dat ze het dan snappen). Bij de bevestiging hebben we aan die kant van de familie wel telkens geantwoord: 'ok, jullie komen, dus we noteren 2 personen voor het dansfeest. Komen de kindjes mee naar de viering?'
Een familielid van mn vriend trouwt de dag voor ons en zij had op haar uitnodiging staan: 'vergeet niet uw kind(eren) een nachtzoen te geven'. Supergevonden vind ik dat! Dat weet ik voor int vervolg.
En tja, hebben ook wat commentaar gehad, maar het gaat om een massa kinderen en dat verandert de ganse sfeer van het feest. Ouders moeten bezig zijn met hun kroost he...
Zelfs ons eigen zoontje komt niet op het feest. Er zijn er een paar die niet komen omdat ze geen babysit hebben (de grootmoeder zit ook op ons feest)... mohja, kijk, dat moeten ze dan zelf weten.

En heidi, trek het je niet aan meid. Iedereen heeft altijd wel commentaar. Zolang jij en je vriend het maar eens zijn, dat is het belangrijkste. En geniet er maar van!

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik2-5-2012 20:49:12

Dank u wel voor de ideetjes,ga er zeker dingen van gebruiken,zoals van "het nachtzoentje",heel leuk gevonden,en ook dat we dus zeker niet "familie" moeten schrijven maar de namen,hint,hint!!!

Els
8-9-2012
 Meld misbruik2-5-2012 22:19:22

Hey bij ons is mijn toekomstige schoonmoeder sinds zondag boos op ons omwille van de gastenlijst! Volgens mij vormt die gastenlijst bij veel bruidjes voor grijs haar of slapeloze nachten!!
Mijn schoonmoeder ging er bij ons vanuit dat haar vriendinnen mochten komen eten op het avondfeest, maar wij hebben dit nooit gezegd! Mijn wens was dat we met een kleine groep (MAX 20 pers. )gingen eten om daarna een dessertenbuffet te doen met dansfeest voor de familie en vrienden!
Nu schiet daar al niet meer zo veel van over, we gaan al met meer dan het dubbel eten en daarna is er het dessertenbuffet!
De vrienden van mijn ouders mogen naar de receptie komen ( ik vond; het zijn niet onze vrienden, we zien ze nauwelijks dus receptie is al meer dan goed en wij betalen ook alles zelf) Bij mijn vriend zijn ma haar vriendinnen wou ik dan nog een toegeving doen en daarom zijn ze gevraagd voor het dessertenbuffet net zoals de nichten en neven en de collega's!
Nu maandag moesten we voor de bestelling van de uitnodigingen de juiste aantallen weten! We hadden alle gegevens doorgemaild en pas zondagavond kregen we te horen dat ze niet akkoord was! Normaal zouden we voor de 'lieve vrede' dan maar snel toegeven, maar aangezien er in de zaal maar max 120 man binnen kan, is dit dus geen optie! Ze heeft 2 keer de telefoon dichtgegooid omdat we niet toegaven! Heb uiteindelijk terug gebeld om te melden als haar vriendinnekes mogen komen eten die van mijn ouders ook moeten komen eten en dat dit ECHT niet ging! Sinds zondag niks meer gehoord!!
We hebben maandag toch maar onze aantallen doorgegeven, dus ze heeft géén keuze!
Heel deze situatie is natuurlijk ook niet leuk voor mijn verloofde, hij zit tussen 2 vuren!!

Soit we zullen nog maar wat op onze tanden bijten zeker!!

Aan alle bruidjes; het is ONZE dag en WIJ mogen beslissen en GENIETEN
Ik word er echt zot van van dat gemoei!

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik3-5-2012 13:18:51

idd je kunt beter zeggen wij trouwen dan begin maar te organizeren :(waar sommige hun toch mee moeien echt erg.
nu ik heb een super schoonfamilie t'is mijn familie wat ambetant doet het is met mij nu echt zo ver dat ik denk als je komt goed kom je niet ook goed ga echt geen moeite meer doen mensen die ons het geluk wensen zullen er wel zijn en al de rest jammer weet ik voor in de toekomst ook wat ik moet doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...