TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jana
5-5-2012
|
2-5-2012 6:57:22
hey nee aan het weer kunnen we niets veranderen jammer genoeg! kga deze middag ook eens kijke voor een sjaal. hopelijk hebben we hem toch niet nodig he :) stress hebben we hier ook nog niet, wel een slapeloze nacht gehad! toch nog een beetje bezig met kleine dingen in het hoofd! genieten op 5 mei zullen we zeker doen, jullie ook he!!! en het was fijn om alle bruidjes te leren kennen op dit forum :) groetjes jana
|
|
Leen
5-5-2012
|
2-5-2012 8:18:11
ja iedereen heeft veel gehad aan dit forum en ja soms duikt de stress op en dan is die weer weg ergens kan ik het zelfs niet geloven dat het al zover is
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
2-5-2012 8:27:09
Amai, heta ftellen wordt beloond voor jullie: geniet ervan!
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
2-5-2012 8:49:15
Ik begin toch al een beetje zenuwachtig te worden. Maar zeker geen stress. Ik heb mij ook al voorzien voor de, spijtig genoeg, te lage temperatuur. Ik heb mijn witte sjaal gewassen en in mijn tas bijgestoken.
|
|
barbara
5-5-2012
|
2-5-2012 9:07:16
Hier is er wel stress aanwezig en nogal veel ook, eerst heb ik mij druk gemaakt in het weer omdat onze viering niet buiten kan doorgaan, nu ja dan maar binnen, dan wordt het wat intiemer, dan voor de foto's want ik heb geen binnenlocatie, heb nu 2 grote rode paraplu's voorzien en heb gehoord van de fotograaf dat we op de hooizolder foto's kunnen nemen, wat ook plezant is en dan denk ik aan de andere 5 mei bruidjes en denk ik: ik ben niet de enige met dit ***weer. En dan is er nog mijn stiefvader, hij mag vandaag het ziekenhuis verlaten maar heeft nog veel pijn, ik mag er niet aan denken moest hij er niet bij kunnen zijn. We blijven hopen natuurlijk.
|
|
Ellen
5-5-2012
|
2-5-2012 10:02:19
Hier ook nog geen stress, gisteren is de ceremoniemeester nog eens langsgeweest en alles is voor de laatste keer besproken samen met de ouders, gisteren wel gedacht dat het nu plotseling ECHT dichtbij komt! En het zal regenen, maar we zullen er toch moeten van genieten! En dat zal wel lukken! Hier hebben al een paar mensen afgezegd en dit door een sterfgeval in de familie en begraving vrijdag of zaterdag... wel jammer dat ze niet komen maar zeer verstaanbaar natuurlijk! Wij zullen als het regent ook foto's nemen op de hooizolder en als het n iet regent, in het bos ( hopelijk hebben we toch eventjes geluk...) Vandaag naar de kapper om mijn haar te kleuren,( eerste verwenmomentje) ik heb geen sjaal voorzien voor bij mijn jurk, maar kga ook geen meer kopen :-) het moet zo lukken :-)ik ga vandaag ook de tassen klaarzetten met kledij en dergelijke om mee te nemen naar de zaal... En ng eenk aarsje branden voor zaterdag voor mooi weer...
|
|
Leen
5-5-2012
|
2-5-2012 10:14:11
ik weet dat er ergens nonnetjes aan het bidden zijn voor mooi weer zaterdag (voor schoolfeest) dus hopelijk werkt dat ook voor ons
|
|
Cindy
5-5-2012
|
2-5-2012 11:01:29
Lol! Ben blij dat iedereen hier toch nog enigszins positief onder blijft. Hier ook nog 3 drukke dagen, maar is vooral alles klaarzetten voor de verschillende locaties en zien of ik alles toch in huis heb. Vanmiddag met mijn zoon naar de kapper. Vanavond en morgenavond de zonnebank nog eens. Vrijdag kunstnagels. Ertussendoor nog vanalles (op)halen: ringen, rode loper, sjaal, make-up, nylonkousen, bedankingen, .... Geen tijd voor stress dus. @Leen, ben wel niet gelovig maar 't kan zeker geen kwaad dat de nonnetjes voor mooi weer bidden, baadt het niet, het schaadt niet hé. @ Barbara: spoedig herstel voor je stiefpapa en ik help duimen voor jullie dat hij er bij kan zijn. Iemand nog een hooizolder vrij omgeving Bredene? Ben nog op zoek.......... Groetjes, Cindy
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
2-5-2012 11:20:01
Binnen in Fort Napoleon? Is niet zo ver van Bredene en levert mooie foto's op!
|
|
Marijke
5-5-2012
|
2-5-2012 12:43:08
Jaja, 2 dagen, das echt niet lang meer!! Dat het maar snel zover is! Ik was eerst een beetje teleurgesteld over het weer, maar ik heb me er al bij neergelegd! Sjaal en paraplu's zijn voorzien, dus we gaan het ons niet aantrekken! Nog een aantal dingen gehad die me lichtjes nerveus maakten....vrijdag ziek geworden, (ondertussen al beter), menu's vergeten maken (ook al in orde), vernomen dat iemand in wit kleed ging komen (ga ik me ook niet meer aantrekken, het zal wel niet trouwjurkachtig zijn veronderstel ik)....dus nu nog 1 dagje werken en vanaf dan beginnen genieten!! Succes aan alle 5mei bruidjes!!
|
|
Silke
5-5-2012
|
2-5-2012 14:53:37
Hier ook nog geen zenuwen. Vandaag de engelstalige misboekjes afdrukken (een viertal), nog kaartje maken voor aan de ballon die we gaan oplaten te hangen en nog kaartjes voor bij de wegwerpcameraatjes en natuurlijk het huis hier kuisen. Morgen wel dagje rondrijden: bloemen ouders en kadootje getuigen, ringen halen, en nog bloemen voor huis te versieren. Heel spijtig van het weer, had echt gehoopt op mooi weer maja niks aan te doen, onze foto's gaan we dan maar nemen in een restaurant hier in de buurt.
|
|
dorien
5-5-2012
|
2-5-2012 17:55:20
ach wij blijven moedig en hopen op goed weer! nog genoeg werk voor de boeg en het zal allemaal wel in orde komen. foto's kunnen tussen kleine buitjes door genomen worden e ;)
nog even druk en dan zaterdag genieten!
wat steken jullie trouwens in jullie tassen?
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|