TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabel
1-9-2007
|
22-8-2006 8:08:38
Dag Carmen,
Wij hebben gekozen voor de Snip, Alles wat jij wil is daar aanwezig behalve het romantisch kader.
I & H 01/09/07
|
|
Sissi
26-5-2007
|
22-8-2006 9:07:48
Hey,
Wij hebben lang getwijfeld tussen Salons Roskam en het Kasteel van Saffelaere. Het is uiteindelijk het Kasteel van Saffelaere geworden. Heel romantisch kader en lekker eten. Wel een klasse duurder dan de Roskam. Voor de Snip zal je al te laat zijn denk ik. De Zilverreiger in Oosterzele wordt ook door velen aangeraden. Ik ben er ook naar gaan kijken, maar je zal ook snel moeten zijn (is misschien ook al te laat). Over de Caipirinha in Merelbeke werd hier ook veel positiefs geschreven, maar daar zijn wij niet naar gaan kijken. Het Kasteel Sanderling zag ons er ook interessant uit (dat was onze derde keuze).
Als je echt niets anders naar je zin vindt kan je misschien overwegen om van datum te veranderen? Ik vrees juist dat de zaterdagen in juli en augustus snel bezet zijn.
Groetjes, Sissi
P.s. Laat je weten wat het uiteindelijk geworden is?
|
|
saskia
7-9-2007
|
22-8-2006 9:56:31
hey
bel in elk geval es naar de snip, hangt er van af of je grote of kleine zaal nodig hebt. vorige week hadden ze in elk geval nog een paar vrijdagen vrijs in juli 2007.. je weet nooit
wij trouwen in de snip op 6-7-7 en hebben dit pas vorige week vastgelegd
groetjes
|
|
Veroniek
|
22-8-2006 10:41:20
Hoi Carmen
Wij gaan ons feest in het Kasteel Carelshof (Sint-Amandsberg) geven. De zaal is een U-vorm en daar vallen velen over, maar als je daar niet mee inzit is dit een mooi kader.
Wat ook mooie feestzalen heeft, is De Lozen Boer in Lochristi. Wel een duurder prijskaartje (qua prijs kan je het vergelijken met Kasteel Van Saffelaere)
In het Kasteel van Laarne kan je ook een trouwfeest houden, maar daar heb ik geen ervaring mee...
Nog een goede zoektocht en veel succes, laat eens weten wat het uiteindelijk geworden is?
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Miriam
28-10-2006
|
22-8-2006 11:00:43
Wij hebben gekozen voor de Zilverreiger, een heel degelijke, ruime zaal. Maar minder romantisch dan een kasteel. En inderdaad zeer snel volzet.
We zijn ook gaan kijken naar het Hof van Nassau, zeer mooi om in de zomer te trouwen, maar iets kleiner. Misschien maak je hier nog wel een goeie kans qua datum!
Het Kasteel van Laarne, waar hier naar verwezen wordt, is echt wel superklein voor een trouwfeest, denk ik...
Groetjes, Miriam
|
|
carmen
28-7-2007
|
22-8-2006 11:54:52
Bedankt voor jullie reacties. De Snip is inderdaad ook reeds volzet die datum. Hof Van Nassau ook niet meer mogelijk. We hebben nu naar Hof Ter Buecken in Buggenhout gebeld en dit is nog vrij, maar ken de zaal niet dus weet niet wat te verwachten...iemand ervaring hiermee en in welke prijsklasse ligt dit? Bedankt!
|
|
Miet
|
6-9-2006 22:15:33
Carmen,
Kijk eens bij 't Hof Van De Putte in Zegelsem (Brakel)
www.hofvandeputte.be misschien heb je hier wel succes. Het is wel een mooie lokatie.
Groetjes Miet
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|