Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal gezocht regio aalst-wetteren-dendermonde

21-8-2006 21:17:36
Beste aanstaande bruidjes en bruidegoms,
Wij trouwen op 28/07/07 en we hadden ons gedacht gezet op Salons de Roskam voor ons feest, maar die datum is niet meer vrij. Nu heb ik al gans het net afgezocht naar een waardig alternatief, maar tot hier toe niets...kunnen jullie me een feestzaal aanraden. Belangrijk is goed eten, goede service en indien mogelijk romantisch kader. Alvast bedankt!

carmen
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 680

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik22-8-2006 8:08:38

Dag Carmen,

Wij hebben gekozen voor de Snip, Alles wat jij wil is daar aanwezig behalve het romantisch kader.

I & H
01/09/07

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik22-8-2006 9:07:48

Hey,

Wij hebben lang getwijfeld tussen Salons Roskam en het Kasteel van Saffelaere. Het is uiteindelijk het Kasteel van Saffelaere geworden. Heel romantisch kader en lekker eten. Wel een klasse duurder dan de Roskam.
Voor de Snip zal je al te laat zijn denk ik.
De Zilverreiger in Oosterzele wordt ook door velen aangeraden. Ik ben er ook naar gaan kijken, maar je zal ook snel moeten zijn (is misschien ook al te laat).
Over de Caipirinha in Merelbeke werd hier ook veel positiefs geschreven, maar daar zijn wij niet naar gaan kijken.
Het Kasteel Sanderling zag ons er ook interessant uit (dat was onze derde keuze).

Als je echt niets anders naar je zin vindt kan je misschien overwegen om van datum te veranderen? Ik vrees juist dat de zaterdagen in juli en augustus snel bezet zijn.

Groetjes, Sissi

P.s. Laat je weten wat het uiteindelijk geworden is?

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik22-8-2006 9:56:31

hey

bel in elk geval es naar de snip, hangt er van af of je grote of kleine zaal nodig hebt. vorige week hadden ze in elk geval nog een paar vrijdagen vrijs in juli 2007.. je weet nooit

wij trouwen in de snip op 6-7-7 en hebben dit pas vorige week vastgelegd

groetjes

Veroniek

Meld misbruik22-8-2006 10:41:20

Hoi Carmen

Wij gaan ons feest in het Kasteel Carelshof (Sint-Amandsberg) geven. De zaal is een U-vorm en daar vallen velen over, maar als je daar niet mee inzit is dit een mooi kader.

Wat ook mooie feestzalen heeft, is De Lozen Boer in Lochristi. Wel een duurder prijskaartje (qua prijs kan je het vergelijken met Kasteel Van Saffelaere)

In het Kasteel van Laarne kan je ook een trouwfeest houden, maar daar heb ik geen ervaring mee...

Nog een goede zoektocht en veel succes, laat eens weten wat het uiteindelijk geworden is?

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik22-8-2006 11:00:43

Wij hebben gekozen voor de Zilverreiger, een heel degelijke, ruime zaal. Maar minder romantisch dan een kasteel. En inderdaad zeer snel volzet.

We zijn ook gaan kijken naar het Hof van Nassau, zeer mooi om in de zomer te trouwen, maar iets kleiner. Misschien maak je hier nog wel een goeie kans qua datum!

Het Kasteel van Laarne, waar hier naar verwezen wordt, is echt wel superklein voor een trouwfeest, denk ik...

Groetjes,
Miriam

carmen
28-7-2007
 Meld misbruik22-8-2006 11:54:52

Bedankt voor jullie reacties. De Snip is inderdaad ook reeds volzet die datum. Hof Van Nassau ook niet meer mogelijk. We hebben nu naar Hof Ter Buecken in Buggenhout gebeld en dit is nog vrij, maar ken de zaal niet dus weet niet wat te verwachten...iemand ervaring hiermee en in welke prijsklasse ligt dit? Bedankt!

Miet

Meld misbruik6-9-2006 22:15:33

Carmen,

Kijk eens bij 't Hof Van De Putte in Zegelsem (Brakel)

www.hofvandeputte.be
misschien heb je hier wel succes. Het is wel een mooie lokatie.

Groetjes
Miet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info