Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 3 dagen en...

2-5-2012 14:10:36
ik kan vertellen of mijne schrik voor de vrijgezellen terecht was!!

Aiaiai... heb nu al zenuwen als ik eraan denk, of terug denk aan alle miserie die er geweest is...

Ma goed... we zijn met 20 in totaal, dus er zal wel gelachen en onozel gedaan worden door iedereen... en lekker eten en een danske placeren is altijd fijn!!

Heb hier ook een ideetje gepikt van een ander bruidje dat pas getrouwd is nu... heb ook voor iedereen een cadeautje gekocht, of survival pakketje, van 5 euro/man... was alleen effe vergeten dat we met 20 zijn :-)
in elk geval bedankt hiervoor!!

In elk geval... ben blij dat ik hier een paar weken geleden heel men miserieverhaal kon vertellen en ik hou jullie op de hoogte ;-)

Groetjes!!

jamina
31-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 823

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 14:29:15

Heyla

Voor mij is het ook nog maar 3 dagen ...en ik ben ook benieuwd! 't is toch echt jammer dat zoiets leuks moet uitdraaien in een complete chaos / mensen die niet meerwerken / of bitchfight! Toch echt niet te doen! Soms wou ik dat ik gewoon met de mannen mee op schok kon...gewoon om dat zij veel relaxter zijn (alleen zou ik dan weer wegglippen als ze te zat worden, want dat vind ik ook maar niks )

Bij mij is het ondertussen ook al een miserieverhaal geworden...alleen weet ik dat "officieel" nog niet...

Mijn getuige wist mij te vertellen dat een aantal mensen haar echt helemaal uitschelden voor't rot van't straat (waar ik echt van achterover val by the way) en verwijten haar vanalles (bv. dat ze te laat is met de datum te laten weten...wat helemaal niet kan want dat heb ik zelf gedaan ..IN NOVEMBER dan nog!; en dat ze te vaag is rond het budget (terwijl ze blijkbaar al 5 keer een nieuwe gedetailleerde budgetberekening heeft gemaakt speciaal voor de 2 die moeilijk doen). Nu hebben ze met 2 blijkbaar beslist dat ze niet mee gaan. Dat vind ik echt zoooo jammer hè! Terwijl ik alles maar dan ook alles voor hen zou doen (heb in het verleden al zo veel voor hen opgeofferd / laten vallen / ....) en nu het 1 keer mijn dagje is...krijg je dit! En het ergste van al is...die 2 moeilijke hebben dat nog geen eens tegen mij gezegd...ik ga dat dus pas te weten komen 'officieel' zaterdag wanneer ze er niet zijn. Leuk is anders en ik vind het gewoon schandalig grof! Zeker hoe ze mijn getuige behandelen...echt zo erg voor haar, terwijl zij echt het beste met iedereen voor heeft!

Maar ik ga het in ieder geval niet aan mijn hartje laten komen. Als zij zo willen doen..dan doen ze maar...maar dan weet ik ook aan wie ik de toekomst mijn aandacht zeker niet meer aan zal geven!

Op zo'n momenten weet je pas echt wie je echte vriendinnen zijn! Diegene die meegaan wringen zich stuk voor stuk in allerlei bochten om er toch maar bij te kunnen zijn (eentje die een dansoptreden heeft bv.: zij komt er voor mee, gaat dan weg om te dansen en komt daarna weer terug (ze zou even goed kunnen gaan feesten met haar dans-genoten, maar dat doet ze niet; andere nemen speciaal een dag verlof omdat ze normaal zaterdag moeten werken; enzovoort).

Dus meid, laat jij het ook allemaal niet aan je hartje komen! En richt je gewoon op de mensen die het echt waard zijn om je aandacht te krijgen. Het wordt sowieso een super leuke dag...waarbij jij centraal staat! En als er mensen zijn die moeilijk willen doen, laat ze dan maar moeilijk doen! Ik duim mee dat het een onvergetelijke dag wordt voor jou!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik2-5-2012 14:37:22

Hey Chantal, ik ben zooo blij dat ik niet als enige zo een horror verhaal kan neerschrijven, ik heb vaak gezegt, had ik dit allemaal geweten, had ik nooit een vrijgezellen gewillen, maar ja, langs de andere kant, het hoort er allemaal bij... en ik hoop echt dat iedereen komt met een grote smile en een goede ingesteldheid (net als ik) en dan zou het normaal moeten goed komen :-) hoop ik...

Bij ons zijn ook veel problemen over het budget geweest... maar ja, met 20 man, kan het waarschijnlijk ook niet anders :-) langs de andere kant ben ik gezegend met zoveel vriendinnen... zoveel verschillende meningen en karakters want ja, stuk voor stuk zijn het allemaal vriendinnen, al hebben ze het bloed onder men zus haar nagels uitgehaald :-)

Heel veel plezier zaterdag, hopelijk hebben we wat geluk met het weer, en stellen die vriendinnen van u, u ni te hard teleur!!

voel u vrij om te laten weten hoe het geweest is, ik lees zo graag vrijgezellen verslagjes... en die vind je hier veel te weinig terug :-)

xx

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 14:46:21

Ja 't is inderdaad jammer dat we dergelijke verhalen ook nog maar moeten neerpennen! Het zijn inderdaad veel verschillende karakters, maar 'tis jammer dat ze dan niet even hun eigen karakter opzij leggen en gewoon even aan de vrijgezel (en de nagels van het organiserend comité ) denken.

Ik hoop inderdaad ook op een goede ingesteldheid. We hadden normaal met 13 geweest (misschien speelt bijgeloof hier ook wel een rol...dju toch waarom ben ik niet voor 14 gegaan ). En nu vertrekken we met 7 en sluiten er 's avonds nog 3 aan..een gezellig hoopje van 10 dus...maar ik ga mij alleszins super hard amuseren...daar ben ik echt van overtuigd. Diegene die wel meegaan zijn echt wel mijn beste vriendinnetjes, dus dat komt zeker goed!

Ik zal zeker en vast een verslagje neerpennen van hoe het geweest is! Want ook ik lees die verslagjes super graag! Hopelijk kunnen we dus een mooi en tof verhaal schrijven!

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik2-5-2012 18:05:06

ik heb op voorhand ook de ergste zaken gehoord. bij mij was het mijn zus die het bloed vanonder ieders nagels heeft gehaald (incluis die van mij).

Mijn dagje is ondertussen al gepâseerd en ik moet zeggen, eht was super leuk. Misschien een hele geruststelling voor jullie.

Uiteindelijk is mijn zus hoop en al een half uur geweest en moest dan naar een begrafenis van een tante die ze nota bene 7 jaar niet gezien heeft, en ze heeft zelfs niet de moeite genomen om erna terug te keren. Goh ik weet nu waar ik sta en weet in ieder geval dat ik voor haar geen moeite meer ga doen. ze trouwt ook in oktober, weet zelfs niet of ik wel ga gaan.

Gelukkig had ik goede vriendinnen, die er volledig voor gegaan zijn.

jullie dag zal ook wel goedkomen

veel succes en ik zal hier wel lezen hoe het ging

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik2-5-2012 19:34:21

Amai, nu al je vrijgezellenavond? Mijn vrijgezellenavond is de 18de augustus.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...