TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
16-6-2012
|
3-5-2012 10:45:42
hey,
ik ben gewoon in oktober mijn kleed gaan kiezen, dan ben ik nu de 16 de april terug moeten gaan, ze hadden dit op maat besteld, en nu hadden ze het met naaldje gedaan, voor de lengte en de 13de juni, nog eens passen, en kijken of alles goed is, anders op moment zelf nog bijwerken, en dan mee naar huis nemen, trouw de 16 de
xxx
|
|
Marijke
6-7-2012
|
3-5-2012 10:48:10
Ik trouw pas op 6 juli en heb m'n kleed aan thuis hangen sinds 24 maart.
Ik heb het gekocht in een winkel die stopte wegens persioen, begin juni doe ik het nog eens aan, just incase, kan ik nog altijd een naaister zoeken, ik probeer nu gewoon op gewicht te blijven en voorzie eigenlijk geen probleem.
Hier dus al ruim 3 maand op voorhand geretoucheerd.
Groetjes Marijke
|
|
An
18-8-2012
|
3-5-2012 10:49:25
Bedankt voor duidelijke uitleg :-) Dus al mijn mama in juni alles afspeld en tegen begin augustus alles klaar heeft is het eigenlijk ok :-) Bij mij gaat het enkel ingenomen moeten worden. De lengte was al ok en heb de juiste schoenen voor erondr x
|
|
An
18-8-2012
|
3-5-2012 10:51:54
Hey Marijke, bij mij was het min of meer het zelfde. Ik heb mijn kleed ook gekocht bij een stopzetting van een zaak :-) heb het aan een mooi prijsje gekocht. lengte was al perfect en qua maat is het een aan de borst een beetje te groot.. Maar dat was op te lossen zei mama dus :-)
|
|
Marijke
6-7-2012
|
3-5-2012 10:57:43
Hey An,
Bij mij is er ook niet zo heel veel moeten gebeuren, enkel onderaan moest het iets ingekort worden, het was een heel klein beetje te wijd bovenaan, en ik wou ook een halter dus dat heeft ze ook gedaan. Heb je je kleed toevallig ook gekocht bij Couture Anny in Gent? Ik heb meer dan de helft korting gehad op m'n kleed, echt de moeite waard!
Groetjes
|
|
Laurence
30-6-2012
|
3-5-2012 22:10:16
Hey, bij mij is het 2 maand op voorhand 1ste pas (had ik gisteren), 2 weken op voorhand 2de pas en in de week zelf afhaling. Gisteren hebben ze alles afgespeld, onderaan en bovenaan waar het moet ingekort worden. 2de pas kijken ze of alles goed is en gaan ze ook lussen en knopjes zetten binnenin (is voor 's avonds waarschijnlijk)
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|