Terug naar overzicht
Hey Freya,Misschien ook de examens die je wat stress bezorgen?Je planning ziet er strak uit, maar dat mag é :-) alles op zen tijd...en puntje voor puntje afwerken op je 'to do' lijst en het komt goed!Voor proefmake-up heb je nog tijd...de visagiste moet het gewoon eens uitproberen en dan beslis je zelf of je het ok vindt of niet e :-).Alles komt goed! :-)groetjes
Hoi Freya,Zo herkenbaar hoor.Ik ben ook elke dag bezig voor de trouw.Dinsdag gesprek gehad met de ceremoniemeester waaruit bleek dat ik nog aan een hele boel dingen niet heb gedacht.Ben ook nog volop bezig aan de uitnodigingen en het misboekje en heb zelfs nog geen kledij voor de bruidsmeisjes en geen bedankingen.dus: you're not alone en alles komt zeker en vast goed!groetjes van een 07-07-2012 bruidje mieke
Hoi,Ik heb ook graag alles op tijd in orde hoor, zelfs zonder examens :)Ik wil niet de laatste week nog vanalles moeten doen, dan wil ik rustig nog alles overlopen en bekijken of iets moet gebeuren.Strak schema is dus niet erg, dan kan je ook geruster aan je examens beginnen.Wij trouwen een week voor jullie, de uitnodigingen zijn bijna allemaal de deur uit, ondertrouw (kerk en gemeentehuis) zijn geregeld, misboekje is getypt, maar hiervoor moet nog een omslag worden gemaakt (door m'n broer),...En dan blijven er nog dingen komen he.Ach ja, alles op z'n tijd, nog 2 maanden.En succes met je examens!