Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NOG 28 DAGEN waaaa!!!! :-)

4-5-2012 13:33:07
Hallo dames en heren! We zijn er bijna hé ;-) Nog 28dagen te gaan....
Gisterenavond is onze ceremoniemeester langsgeweest om alles nog eens te overlopen samen met onze ouders en bruidsdames en het begon te kriebelen.... deze maand zal zo snel voorbijvliegen hé! Voor dat we het weten is de 2de juni daar!!!
Veel moete we niet meer doen... enkel een houder halen voor onze huwelijkskaars, cadeautjes getuigen afmaken, mijn sos-kit bijeen zoeken,... volgende week mijn proefkapsel en make-up , ons menu gaan bespreken woensdag, en dan nog eens naar de dj... en that's it...
Ahja en onze bedankjes afmaken, maar die staan bij mijn ouders dus daar gaan zij mij ook mee helpen ...
Ja ja komt allemaal goed

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 620

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 13:51:24

Ooooh, ik wou dat het bij ons al zover was! Jij kan echt wel al beginnen aftellen, straks is er zelfs maar één cijfertje meer!

Geniet nog van je laatste weekjes als 'vrijgezel' en van de laatste voorbereidingen!

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik4-5-2012 13:51:52

INDERDAAD!!! het gaat nu supersnel vind ik! De weken vliegen...

Nadia
7-7-2012
 Meld misbruik4-5-2012 13:51:55

Spannend!!!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik4-5-2012 19:06:53

Bangelijk he ... 28 dagen!!!
En de week die nu komt die MOET voor mij voorbij vliegen!! Mijn bruidegom en liefde van mijn leven is met 't werk (ook mijn werk) en klanten op reis voor 1 week naar Malta ! Dan zit ik hier nog met mijn domme kop al die verslagjes te lezen. De laatste dagen viel het me al op dat ik best emotioneel was. Mja, als je dan die verslagjes leest... ni goed he! Ik heb me voorgenomen om lekker 1 week full time (na 't werk) bezig te zijn met prutsen en regelen van details voor de trouw (tafelnummers maken, feestreglement, ....) gewoon om me bezig te houden. Maar avond 1 is nog maar net aangebroken en m'n hartje breekt bij elke emotie...Waaaaaaaaaaaaaaaa voel me net een puber ! Maar Patrizia, we trekken ons daar niks van aan en genieten ten volle van de komende 28 dagen hé!! Ook voor jou, enjoy!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...