Terug naar overzicht
Ooooh, ik wou dat het bij ons al zover was! Jij kan echt wel al beginnen aftellen, straks is er zelfs maar één cijfertje meer!Geniet nog van je laatste weekjes als 'vrijgezel' en van de laatste voorbereidingen!
INDERDAAD!!! het gaat nu supersnel vind ik! De weken vliegen...
Spannend!!!
Bangelijk he ... 28 dagen!!! En de week die nu komt die MOET voor mij voorbij vliegen!! Mijn bruidegom en liefde van mijn leven is met 't werk (ook mijn werk) en klanten op reis voor 1 week naar Malta ! Dan zit ik hier nog met mijn domme kop al die verslagjes te lezen. De laatste dagen viel het me al op dat ik best emotioneel was. Mja, als je dan die verslagjes leest... ni goed he! Ik heb me voorgenomen om lekker 1 week full time (na 't werk) bezig te zijn met prutsen en regelen van details voor de trouw (tafelnummers maken, feestreglement, ....) gewoon om me bezig te houden. Maar avond 1 is nog maar net aangebroken en m'n hartje breekt bij elke emotie...Waaaaaaaaaaaaaaaa voel me net een puber ! Maar Patrizia, we trekken ons daar niks van aan en genieten ten volle van de komende 28 dagen hé!! Ook voor jou, enjoy!!