Terug naar overzicht
Je kan bij de snoepjes nog een gelukspoppetje steken? Hebben wij ook al eens als bedankje gekregen. Vond het wel leuk. Vermoed dat we zelf ook zoiets eenvoudig gaan nemen. X
Dankjewel voor de tip, maar gelukspoppetjes zijn niet aan ons besteed!
Ik vind snoepjes wel leuk: iedereen lust dat, en je bent zeker dat het niet ergens in een schuif verdwijnt. Mensen verwachten ook niets heel speciaals, ik toch niet, uiteindelijk krijgen ze al ene heel feest, eten en drinken,...Die winkelkarmuntjes zou ik persoonlijk dan weer niet zo leuk vinden, maar dat ligt misschien aan mij.Als je snoepjes wilt, maar toch speciaal: ik heb hier al gelezen over gepersonaliseerde M&M's... Klinkt wel leuk!
Nja, ik denk dat ik op dit moment met al die details gewoon te veel begin te zien en te denken. De winkelkarmuntjes zullen we niet nemen omdat dat gewoon te duur in totaal wordt! Misschien toch gewoon snoepjes... Gepersonaliseerde M&M's klinkt idd heel leuk, maar chocolade wil ik vermijden!
gepersonaliseerde chocolaatjes met jullie foto op? Merci-chocolaatjes?of 2 senseo-koffiepads?
Pepermuntjes kan je ook laten bedrukken, met je naam en datum opOf een kaarsje?
Ik heb wel eens suikerbonen met foto op gezien, maar ik weet de site niet meer... Pepermuntjes met naam en datum, waar haal je dat dan?? Lijkt me ook heel leuk...
Alessia, trouwartikelen.nl daar kan je bedrukte snoepjes bestellen!