Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat in doosje bedankje steken??

4-5-2012 14:10:12
Hoi allemaal, wij hebben een tijdje geleden in de Ava hartendoosjes gekocht: http://www.littlegifts.nl/contents/nl/d1.html (zonder de ringen = derde van de tweede rij). We gaan ze wel nog versieren met een lintje, een roosje en een kaartje, maar het gaat me nu vooral over de inhoud van het doosje. Het is niet zo groot: 7*7 cm.
Eerst zouden we er gewoon hartensnoepjes in doen, maar ik begin te twijfelen. Het doosje op zich is al vrij simpel en snoepjes maken het niet bepaald specialer. Dus ik ben beginnen zoeken, maar ik vind maar niets leuks. Ik dacht eerst aan een kaarsje met gekleurde steentjes erbij, maar dat verschuift heel gemakkelijk. Dan dacht ik aan badparels, maar dat lijkt te vrouwelijk (we geven 1 bedankje per koppel). Toen zocht ik op dit forum naar iets kleins en kwam ik bij winkelkarmuntjes. Op zich heel erg leuk, maar het nadeel is dat we er 'maar’ 60 nodig hebben waardoor je gemakkelijk meer dan 1 euro per stuk betaald (de doosjes hebben ook zoiets gekost).
Dus nu zit ik hier te denken wat we er in kunnen zetten dat het toch iets specialer maakt dan een gewoon doosje met snoepjes!
Alvast bedankt voor jullie ideetjes!!!
Groetjes
Alessia

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 910

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik4-5-2012 14:25:39

Je kan bij de snoepjes nog een gelukspoppetje steken? Hebben wij ook al eens als bedankje gekregen. Vond het wel leuk. Vermoed dat we zelf ook zoiets eenvoudig gaan nemen. X

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 15:07:10

Dankjewel voor de tip, maar gelukspoppetjes zijn niet aan ons besteed!

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 15:27:12

Ik vind snoepjes wel leuk: iedereen lust dat, en je bent zeker dat het niet ergens in een schuif verdwijnt. Mensen verwachten ook niets heel speciaals, ik toch niet, uiteindelijk krijgen ze al ene heel feest, eten en drinken,...
Die winkelkarmuntjes zou ik persoonlijk dan weer niet zo leuk vinden, maar dat ligt misschien aan mij.
Als je snoepjes wilt, maar toch speciaal: ik heb hier al gelezen over gepersonaliseerde M&M's... Klinkt wel leuk!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 21:25:12

Nja, ik denk dat ik op dit moment met al die details gewoon te veel begin te zien en te denken. De winkelkarmuntjes zullen we niet nemen omdat dat gewoon te duur in totaal wordt! Misschien toch gewoon snoepjes... Gepersonaliseerde M&M's klinkt idd heel leuk, maar chocolade wil ik vermijden!

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik5-5-2012 12:03:54

gepersonaliseerde chocolaatjes met jullie foto op? Merci-chocolaatjes?
of 2 senseo-koffiepads?

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik5-5-2012 14:26:53

Pepermuntjes kan je ook laten bedrukken, met je naam en datum op
Of een kaarsje?

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik5-5-2012 14:41:23

Ik heb wel eens suikerbonen met foto op gezien, maar ik weet de site niet meer... Pepermuntjes met naam en datum, waar haal je dat dan?? Lijkt me ook heel leuk...

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik18-6-2012 8:59:21

Alessia, trouwartikelen.nl daar kan je bedrukte snoepjes bestellen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...