TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fieke
7-7-2007
|
22-8-2006 13:16:22
Carmen,
Wij hebben ook Hof ter Buecken vastgelegd op 7/07/2007. Stuur me anders een mailtje (sofie.desmedt@loyens.com), dan zal ik je de prijslijsten en info doorsturen.
Wij hebben er alleen maar positieve ervaringen mee en hebben ook alleen nog maar positieve reacties gehad. Ook Greet en Joost zijn heel aangename mensen om mee samen te werken en je kan bij hen met al je (duizenden) vragen steeds terecht.
Groetjes en no worry, het wordt een super feest om nooit meer te vergeten.
Fieke x
|
|
carmen
28-7-2007
|
22-8-2006 19:39:25
Ik heb je een mailtje gestuurd. Mijn email adres is dherde.vanbunder@skynet.be
Alvast bedankt en de groetjes terug.
Carmen x
|
|
Caroline
7-7-2007
|
23-8-2006 11:14:42
Hallo Carmen,
Ik las je berichtjes over jullie zoektocht naar een feestzaal. In de regio waar je zocht, ken ik ook nog "Het Oud Gemeentehuis" in Wichelen. Mooi gelegen aan de Schelde, vrij klassieke maar sfeervolle zaal met moderne hall met daarin een open haard. Ongelofelijk vriendelijke uitbaters en zeer redelijk qua prijs. Ik hoorde van mensen dat het eten er bovendien lekker is. Ik ben er zelf nog niet gaan eten.
http://www.oud-gemeentehuis.be/
Caroline
|
|
Fieke
7-7-2007
|
23-8-2006 13:23:36
Hey Caroline,
Familie van me heeft daar hun feest gegeven. Ikzelf ben niet naar die feest geweest, maar de rest van de familie zei dat het eten echt ondermaats was. En dat je wel ziet waarom die feestzaal niet zo bekend is.
Groetjes, Fieke 7/07/2007
|
|
Caroline
7-7-2007
|
23-8-2006 14:52:04
Oesje, Sofie, ik had gehoord dat het eten er goed was... Ach ja, het is allemaal maar van horen zeggen natuurlijk, ik kan er zelf niet over oordelen.
|
|
carmen
28-7-2007
|
23-8-2006 15:57:11
Fieke,
Heb jij me al een berichtje gestuurd ondertussen via mail, ik heb namelijk nog niets ontvangen? Bedankt op voorhand hé. Groetjes Carmen.
|
|
Theo
|
23-8-2006 19:25:13
Beste Carmen,
Sommigen die dit lezen zullen reageren... Wij hebben er een maand geleden een huwelijk gefilmd. Je mag van ons de film gratis en zonder verplichting bekijken. Trek dan zelf uw conclusies. Want positieve dingen of kritiek kan iedereen hier wel neerpennen. Beelden zijn bewijzen !!! Aan u om nadien te oordelen. www.videomanie.be Veel succes, Theo
|
|
Ellen
|
24-8-2006 13:27:07
Hallo, wij hadden eerst een optie op deze zaal genomen. we hebben deze uiteindelijk laten vallen omdat ik niet zo echt het gevoel had, van waw, dit is het.. voelde er mij niet echt al te goed bij. heb er zowel al heel goede als heel slechte reacties van gehoord dus.. het is moeilijk om daar iets over te zeggen. maar als jij je er goed bij voelt dan moet je je geen zorgen maken! groetjes.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|