Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat vliegt de tijd ...

5-5-2012 18:45:49
We hebben er weer een productieve dag op zitten, ik heb vandaag eindelijk de hotelkamers voor de gasten die blijven overnachten kunnen reserveren :-) Na onze trouw zullen we overnachten in het Biznis hotel in Lokeren, ik kijk er al naar uit om samen met de familie te ontbijten en na te genieten van onze prachtige dag ... .

Ik heb via Vistaprint ook t-shirts besteld voor mijn mama, oma, tante, bruidsmeisje, lieve schat en ook voor mezelf met ons trouwlogo en daaronder dan "bruid, oma van de bruid, moeder van de bruid", etc etc ... echt wat ik altijd al wou, ons klaarmaken in een supertof shirt en achteraf hebben we een leuke herinnering :-) Het zijn toch de kleine details die het helemaal afmaken hè.

Ook de definitieve dagplanning is af, toch moeilijker dan gedacht zo'n gedetailleerde planning uitwerken voor 2 dagen, voor mijn hubby en voor mezelf! We weten ook eindelijk wat we gaan ontbijten, lunchen en dineren op ons wettelijk huwelijk! EINDELIJK!

Het boottochtje in Lier op de dag van ons wettelijk huwelijk staat ook vast, hopelijk gaat het weer meevallen en kunnen we genieten van onze picknick op ons bootje :-).

Het is echt mooi om te zien hoe de grote dag vorm krijgt, maar als ik naar onze to do list kijk dan krijg ik toch lichte paniekaanvallen, ok we hebben nog 138 dagen, maar de tijd vliegt zo snel!

Het gaan echt fantastische maanden worden! Begin juni ben ik jarig en ik voel dat mijn lieve V. iets van plan is ... Eind juni gaan we in ondertrouw en gaan we een verlengd weekend naar zee, eind augustus ga ik op vrijgezellenweekend (moest vorige week een vragenlijst oplossen), echt leuk zo die aangename spanning EN dan uiteraard het moment waar we al van 9 juli 2010 naar uitkijken, ONZE DAG!

Ik kan amper wachten!

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 564

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik5-5-2012 21:23:00

Veeeeeeel succes op jullie dag, geniet ervan met volle teugen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...