Terug naar overzicht
eskimofabriek of art cube
Ik vind persoonlijk 't Feestpaleis wel iets hebben!En 't is niet echt in jullie regio maar in Londerzeel heeft café Centrum een hele leuke fuifzaal, heel loungy...tof zenne..
Eskimofabriek en art cube vind ik beide iets hebben, naar allebei al gegaan voor een trouwfeest/fuif en was beide wel bijzonder!Groetjes*
Kijk ook eens naar Kasteel Rozelaar in Lochristi. Het is nieuw en dus zeker ogineel. Het is een gerenoveerde schuur (en dus geen kasteel zoals de naam doet vermoeden). Er zijn twee verdiepingen maar je kan ervoor kiezen om enkel de benedenverdieping te huren. Die is ideaal voor een fuif. De locatie is echt prachtig! Groetjes!
Amai, alvast bedankt voor de toffe ideetjes. Even ter info:- het feestpaleis heeft laten weten dat ze de zaal niet kunnen verhuren op een zaterdag.- Onze familie uit Gent vond Aalst al wat ver, dus Londerzeel zal zeker te ver zijn (maar de zaal is wel volledig ons ding!!)- De Rozelaar in Lochristi hadden wij reeds gecontacteerd maar deze zaal is ons wat te duur (meer dan 3000 euro voor enkel de zaal , zonder personeel, drank, discobar, e.d.)art cube, eskimofabriek gaan we zeker nog in onze lijst opnemen!Als er nog ideetjes zijn, geef maar door want we zijn er nog niet helemaal aan uit.Groetjes,
Ik denk dat die feestzalen ook te ver uit de buurt zullen zijn.Kimberly is op zoek naar een zaal regio Gent-Wetteren..