Terug naar overzicht
op zich lijkt mij dit niet zo een groot probleem... is eens iets anders he, maar natuurlijk ga je dan op alle fotos een dikke buik zien eh...ben je zeer gehecht aan die datum? kan je de trouw mss niet een paar maandjes verschuiven, en op gemak bevallen en dan in de lente trouwen?ik denk als je dit zou zeggen tegen je naasten, dat ze dat heel goed zouden snappen hoor...veel succes met je beslissingen...
Hey Tamara, zoals Rafa zegt, is het op zich geen groot probleem en je kleed zullen ze wel kunnen aanpassen.Het is natuurlijk ook te zien hoe je je voelt tijdens je zwangerschap. Sommigen hebben meer energie en hebben nergens last van en anderen zijn het tegenovergestelde.Mocht het mijn beslissing zijn, zou ik mij huwelijk opschuiven tot na de bevalling. Ik was tijdens mijn zwangerschap echt niet goed en aan 7à8 maand moest je mij niet meenemen naar een feest . Nu, bij jou kan het natuurlijk super meevallen en geniet je evenveel van je feest met je bolle buik dan zonder. Een vriendin van mij stond zelf nog te springen (bij wijze van spreken) op haar 8maand zwanger zijn. Je moet het vooral voor jezelf uitmaken wat je het liefst zou willen doen en waar je je goed bij voelt. Groetjes
Zwangerschappen zijn onvoorspelbaar. Dat is nu al bewezen :)Waarschijnlijk verloopt alles goed, maar misschien ook niet... Zeker zo op t einde is er toch altijd een kans op iets.Ik zou de datum vervroegen of verlaten inderdaad...Ik zou bij geen een van mij zwangerschappen kunnen trouwen hebben op 7-8 maanden... maar ik heb dan ook alle mogelijke dingen gehad en meestal is dat niet zo... Jij moet weten of je het 'risico' wil lopen.Gefeliciteerd en geniet er van!!!!
oja, nog vergeten.. Proficiat!!
Ik zou de datum een beetje verlaten. Je zal het kleed dan ook nog mooi vinden en als je eventueel al een voorschot hebt betaald aan de zaal dan zal dit ook misschien niet verloren zijn als je het feest dan plant op een latere datum in een andere zaal. En je omgeving zal hier waarschijnlijk heel blij op reageren! Als ik van jou was zou ik nu ten volle genieten van je zwangerschap!Proficiat!
Proficiat!Probeer verschillende opties te bekijken he?Kan je het nog wat vervroegen, zodat jullie lekker getrouwd zijn als de kleine komt (evt. alleen de burgerlijke plechtigheid, en later het feest)?Kan je het gewoon even opschuiven, zodat je je tijdens je zwangerschap minder zorgen moet maken met de laatste regel-dingen,...?Groetjes en succes ermee!
proficiat !!!maar hier ook het advies of je het kan verschuiven ??? want hoewel ik super fit was tijdens mijn zwangerschap (gaf nog spinning les op mijn 7,5 mnd ) en nooit ziek ben ik wel op mijn 8 mnd bevallen dus zoals gezegd een zwangerschap gaat zijn eigen gangetje. Nu i vm je jurk er is hier onlangs een zwanger bruidje haar verslagje geweest en ik vond het een hele mooie bruid en de jurk was ook heel flaterend aangepast . Nu ik weet niet hoever ze was. miss eens opzoeken en haar ervaring vragen ,een huwelijk uitstellen is nu natuurlijk niet even gemakkelijk als je al veel hebt geregeld .succes allesinds
Hey, hier ook proficiat!!!Wij zijn al enkele maanden aan het proberen maar nog niet gelukt!Mijn kleed is ook al gekozen, moesten we snel zwanger geworden zijn, stelden ze voor om de sluiting achteraan met een rits te vervangen door een rijgsluiting (dat kostte wel een beetje extra aan verstelkosten).Maar misschien een idee voor jou?
Proficiat met je zwangerschap! Geniet ervan!Persoonlijk zou ik te trouwdag ook vervroegen. Op het einde van je zwangerschap ben je snel moe en ga je niet genieten van je minder genieten van je dag.Grtjes,
allereerst proficiat... elke zwangerschap is anders en onvoorspelbaar,maar ik zou eerlijk gezegd niet trouwen als ik 7 à 8maand ver zou zijn.Ik verwacht deze week mijn 4de kindje,dit wordt ingeleid omdat ik echt niet meer uit de voeten kan,rugpijn,ziek...allerlei kwaaltjes.Ook bij mijn vorrige zwangerschappen had ik op het einde toch veel last. Ik zou indien mogelijk toch voor een andere datum kiezen zodat je van beide kan genieten,een zorgeloze zwangerschap en nadien een spetterend trouwfeest.
hey Tamara,Eerst en vooral een dikke proficiat natuurlijk! Persoonlijk zou ik het huwelijk uitstellen tot na je bevalling (in combinatie met het doopsel van jullie kleintje?).Mijn zus (getuige) was 34 weken zwanger toen ik getrouwd ben en had het toch vrij zwaar, en ze heeft dan tussendoor nog veel kunnen rusten.Plus al die stress van de voorbereidingen zijn ook niet zo heel goed voor je ongeboren kleintje.Ik denk dat je er meer van zal genieten als je al bevallen bent, dan wanneer je nog zwanger zal zijn.groetjes en geniet van de zwangerschap!x
Bedankt allemaal voor jullie raad!We hebben dan ook besloten om de bruiloft te vervroegen van 17 november naar 7 september! Ik kon mijn kleed dan al hebben dus da was een meevaller! We hebben wel een andere zaal moeten nemen maar die is eigenlijk nog goedkoper en mooier dan de eerste! Dus mijn teller gaat ineens wel een serieus pak dagen achteruit gaan :-)
en nu vollop genieten