Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graveren?

8-5-2012 14:02:12
Hej iedereen,

Wij zijn op zoek naar een winkel waar ze glas graveren/zandstralen liefst in de buurt van zandhoven.

Ik heb bij action zeer mooie windlichten gekocht waar ik een tekstje zou willen laten in graveren/zandstralen om onze ouders te bedanken.
De enige die ik vind hebben een maximum ravure van 42mm op een windlicht van 30 cm hoog vind ik dit nogal klein.

Als ik niets vind om de windlichten te laten graveren was ik aan het denken om de tekst af te drukken op een mooi blauw (thema kleur) papiertje en met een (jawel) blauw lintje rond de windlichten te binden.

Weet er iemand een winkel die glas graveert/zandstraalt in de buurt van Zandhoven/Duffel/Rumst?

Groetjes

darinka
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 830

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik8-5-2012 18:50:39

opletten ermee, want blijkbaar kan niet alle glas worden gegraveerd, heb toen mijn zoontje geboren was glazen laten maken met zijn naam en daarbij hebben ze gezegd dat niet alles kan gegraveerd worden!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...