Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling snoepjes

9-5-2012 18:39:41
Dag allemaal
Wij willen graag met snoepjes werken om de gasten naar de juiste tafel te leiden. Heeft iemand enig idee waar ik dit snoep zo goedkoop mogelijk kan halen?
Groetjes

annelies
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 717

Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik9-5-2012 19:27:55

Wij kopen onze snoep meestal op de markt bij ons.
Daar is een kraam waar we 5 euro per kg betalen.
En zijn snoepjes van haribo.
Ikzelf ben van Lebbeke bij Dendermonde,
weet natuurlijk niet of er bij jullie ook zo een kraam staat.
Bij macro kan je natuurlijk ook snoep in grote verpakkingen kopen aan schappelijke prijzen.

Groetjes

Monica
30-6-2012
 Meld misbruik9-5-2012 19:42:21

Hey Annelies,

Je moet eens kijken in het kruidvat.
Daar hebben ze ook verschillende snoep staan voor zakjes te vullen.
Grtjs Moni

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik9-5-2012 21:39:08

Wij zijn naar de Makro geweest, maar hadden dan ook grote bokalen op tafel staan. Groetjes Hanne

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik9-5-2012 21:55:44

Zelf vullen is vaak wat duurder, grotere verpakkingen goedkoper. Ik denk ook aan Makro of Colruyt.
Als je kan, hou de reclame wat in het oog of rij eens naar Nederland. Boodschappen doen is daar soms toch wel goedkoper en je vindt daar ook wel andere dingetjes dan in Belgie.

Groetjes!

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik10-5-2012 9:26:12

'k Denk dat gewoon grote verpakkingen in de Colruyt of Makro (of in Nederland als dat niet te ver is) 't goedkoopste is...

Groetjes,
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...