Terug naar overzicht
Hey Sofie,Het komt nu echt wel zalig dichtbij hé! Hier ook nog drukke dagen: gisteren de gastenlijst afgesloten en de tafelkaarten afgewerkt, straks om het kostuum van mijn ventje, zaterdag 2e pas van mijn jurk die ik mee mag nemen als alles in orde is, volgende week de ringen afhalen enzovoort! Het is nu echt wel puzzelen hoor: ik werk nog tot 23/05, het huishouden gaat intussen niet lopen én we hebben een droomhoneymoon naar West-USA voor te bereiden.De dagen vliegen nu letterlijk voorbij!Nog véél succes en aftelplezier!Liefs,Een mede 25 mei bruidje
OOk hier een mede 25-mei bruidje en inderdaad zooooo spannend ik heb zaterdag mijn 2e pas en ik hoop ook dat ik het kan meenemen nu bezig met knutselwerkjes afmaken en die kmleine dingetjes zooo spannend allemaal hopelijk het weer nog mee op 25 mei en dan komt het goed ;D
Sssspannend!!! :-)Aan de 25 mei bruidjes: nog heel veel voorbereidingsplezier!!Laat ons hopen dat tegen dan alle regenwolken verdwenen zijn en dat er een mooi zonnetje aan de hemel staat!groetjes
Hier ook nog een 25 mei bruidje.... Ineens komt dat allemaal zo dichtbij !!!!Het meeste is gedaan. Tafelschikking moeten we nog regelen en de laatste afspraken maken met fotograaf enzo...Heb schrik dat ik iets vergeten ben, maar zal allemaal wel goedkomen zeker ;-))))begin wel slechter te slapen en ben soms zo emotioneel... Hoop ook mee op goed weer !!!! Zal wel eens veranderen ;-)
Slik... hier ook 25 mei... het begint echt wel te korten!!! En ik blijf het gevoel hebben dan ik nog veel moet doen.
Hier 26 mei en de stress begint ook wel toe te slaan. Ik kan aan niets anders meer denken. Nog veel te doen en te weinig tijd.....
Het begint inderdaad te korten.Maandag had ik 2e pas en het paste perfect dus hangt mijn kleed nu bij mijn mama tot de 25ste.Morgen gaan we onze misboekjes afmaken (alles zelf gedaan) en cadeautjes voor de kindjes.Laatste afspraken met fotograaf, DJ zijn ook gebeurd.Volgende week onze aantallen nog doorgeven aan de zaal voor de receptie en het avondfeest. Deze week ook onze papieren aangekregen voor onze huwelijksreis.USA here we come!
Ik heb mijn burgerlijke trouw op de 25e, en onze ceremoniële trouw en feest op de 26e.. Vrijdag heb ik mijn kleed opgehaald.. kan niet wachten om het aan te doen :-)Zaterdag vrijgezellen gehad... jaddedadde :DVanmorgen onze aantallen doorgegeven.. Nu enkel de kleine dingen nog.. bedankjes en bloemstukken. En dan ben ik klaar!