Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De tijd gaat snel!

11-5-2012 11:52:22
Nog 21 dagen op mijn teller ... 21!!!! Wat is de tijd weer voorbijgevlogen... OK we zijn maar kort verloofd geweest maar toch, ik kan me niet voorstellen dat ik binnen dit en 3 weken een getrouwde vrouw zal zijn!

Maar met die 21 dagen op de teller, wordt alles ook hèèl concreet, voorschot betalen aan de traiteur en laatste aantal doorgeven, maandag naar de DJ, woensdag kleed voor de laatste keer passen en als t ok is meenemen, de laatste kleine details aankopen... Nog 21 dagen en eindelijk HET resultaat zien. Hoop zo op de zon, want dan gaan we voor een openlucht dansfeest, maar bon dat kunnen we niet voorzien, dat zal afwachten zijn tot de laatste minuut. Dat zou echt mijn droomhuwelijk zijn... ieder zijn ding hè

Morgen om 8u30 komt een van mijn getuigen me halen om op vrijgezelleweekend te vertrekken. Ben benieuwd wat ze allemaal in petto gaan hebben voor mij! En tegen dat ik dan goed en wel terug ben... is die teller alweer onder de 20 gedoken.

Valt het op dat ik de kriebels heb!!!

Linsey
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 542

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik11-5-2012 13:16:14

hier teller nog op 41dagen en het begint al fameus te kriebelen kan me echt best voorstellen dat het met jou eens zoveel kriebelt :-)
geniet nog van de laatste voorbereidingen en vooral geniet van uw vrijgezellenweekend en we wachten vol ongeduld op verslagje ervan :-)

have fun en tot hoors

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik12-5-2012 20:40:19

Hey Linsey, wij trouwen een dagje voor jullie (1/6) en we duimen alvast voor een goei weer, hé. Hier begint het ook plots snel te gaan. Ik moet vrijdag voor een laatste pas en krijg het dan ook normaal mee naar huis. Vrijdag ook afspraak met DJ, nog eens naar de zaal bellen om laatste dingen te bevestigen en voorschot gaan betalen voor eten, ... Jep, het zal er snel zijn. Wij hadden ook een korte verloving (vanaf 1/1/2012), maar ik vind het best zo, als ik lees dat sommige er 2 jaar over doen, ik zou dat niet zien zitten.
Nog veel voorbereidingsplezier en veel plezier op jullie trouwdag binnen 3 weekjes .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...