Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal La Grange in Massenhoven

12-5-2012 13:31:07
Hallo iedereen. Na 5 maanden verloofd te zijn, kan ik nu eindelijk bevestigen dat wij op 14 september 2013 gaan trouwen. Onze feestzaal ligt vast en wij hebben gekozen voor La Grange in Massenhoven. Wij hadden er een enorm goed gevoel bij. Locatie, sfeer, menu,.... alles ziet er goed uit. Het aftellen kan beginnen !!!
Alle tips/ervaringen/commentaren over deze feestzaal zijn welkom.
grts

Tatjana
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1789

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 13:49:48

Dit was ook mijn keuze! Maar de toekomstige volgde niet... Ik heb er toch al veel positief over gehoord!

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 14:54:58

Ik ben 5 mei naar La Grange geweest voor een bruiloft!

Heel mooie feestzaal, het was een avondfeest met dansen en hapjes.
De hapjes waren verzorgd en de bediening was zeer vriendelijk.
Goede keus!

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik12-5-2012 18:50:35

Wij houden ons feest daar volgende week ;) Hebben ook de optie dansfeest met hapjes gekozen. Ik zal laten weten hoe het is geweest!!

Veerle
8-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 22:27:23

Wij hebben eerst diner met de suite, ooms en tantes. Daarna ook dansfeest met hapjes voor vrienden, neven, nichten, en collega's.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik13-5-2012 6:08:56

wij hebben ons feest daar gegeven... we kozen voor een diner met de suite, gevolgd door het dansfeest.
echt een super-goede ervaring gehad bij La Grange (en niets dan lof van onze gasten over het eten, de locatie, de bediening, de DJ...)
ik zou zeker en vast opnieuw voor La Grange kiezen!

groetjes

Hadass
1-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 9:29:01

Hey,

Wij hebben ook voor La Grange gekozen. Wij trouwen er 1/9/2012. Wij hebben een diner met de familie en daarna aansluitend een dansfeest met hapjes en drankjes en dessertenbuffet.
Ook de huisDJ hebben we gekozen.

Hadass

natje
12-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 16:37:46

wij zijn gisteren getrouwd in le grange
zowel receptie als avondfeest.
ik kan maar 1 ding zeggen het was af !!!!!!!!!!
bediening super !! eten supperlekker , huisdj een supersympathieke man de dansvloer heeft geen sec leeg gestaan.
van het eerste nr was het al raak en stond de dansvloer vol
het is een prachtige zaal en tuin. iedereen sprak veel lof over het eten en de vlotte bediening. ik ben een heeeeeeeeel superblije bruid !!!

Tatjana
14-9-2013
 Meld misbruik13-5-2012 17:57:29

SUPER !!!

nu zijn we zeker dat we een goede keuze hebben gemaakt. Nu alleen hopen dat het ook een mooie zonnige dag gaat zijn. Spijtig dat je dat niet kan bestellen
@ Natje, dikke proficiat en het zal wel zijn dat je een heel superblije bruid bent.
@ Sarah, Veel plezier volgende week en zoals je kan zien, het moet daar echt heel goed zijn.
Dit geldt natuurlijk ook voor de andere toekomstige bruidjes
grts

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 22:10:26

Dankzij Natje heb ik er dubbel zoveel zin in ;)

Hadass
1-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 17:40:47

idd, we hebben nog niets anders als goede commentaren gelezen en dit is nogmaals bevestigd nu!
We kijken er al naar uit!
Proficiat Natje!

Groetjes

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik13-3-2013 19:06:12

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info