Terug naar overzicht
Dit was ook mijn keuze! Maar de toekomstige volgde niet... Ik heb er toch al veel positief over gehoord!
Ik ben 5 mei naar La Grange geweest voor een bruiloft! Heel mooie feestzaal, het was een avondfeest met dansen en hapjes.De hapjes waren verzorgd en de bediening was zeer vriendelijk.Goede keus!
Wij houden ons feest daar volgende week ;) Hebben ook de optie dansfeest met hapjes gekozen. Ik zal laten weten hoe het is geweest!!
Wij hebben eerst diner met de suite, ooms en tantes. Daarna ook dansfeest met hapjes voor vrienden, neven, nichten, en collega's.
wij hebben ons feest daar gegeven... we kozen voor een diner met de suite, gevolgd door het dansfeest.echt een super-goede ervaring gehad bij La Grange (en niets dan lof van onze gasten over het eten, de locatie, de bediening, de DJ...)ik zou zeker en vast opnieuw voor La Grange kiezen!groetjes
Hey,Wij hebben ook voor La Grange gekozen. Wij trouwen er 1/9/2012. Wij hebben een diner met de familie en daarna aansluitend een dansfeest met hapjes en drankjes en dessertenbuffet.Ook de huisDJ hebben we gekozen.Hadass
wij zijn gisteren getrouwd in le grange zowel receptie als avondfeest. ik kan maar 1 ding zeggen het was af !!!!!!!!!!bediening super !! eten supperlekker , huisdj een supersympathieke man de dansvloer heeft geen sec leeg gestaan. van het eerste nr was het al raak en stond de dansvloer vol het is een prachtige zaal en tuin. iedereen sprak veel lof over het eten en de vlotte bediening. ik ben een heeeeeeeeel superblije bruid !!!
SUPER !!! nu zijn we zeker dat we een goede keuze hebben gemaakt. Nu alleen hopen dat het ook een mooie zonnige dag gaat zijn. Spijtig dat je dat niet kan bestellen @ Natje, dikke proficiat en het zal wel zijn dat je een heel superblije bruid bent.@ Sarah, Veel plezier volgende week en zoals je kan zien, het moet daar echt heel goed zijn. Dit geldt natuurlijk ook voor de andere toekomstige bruidjes grts
Dankzij Natje heb ik er dubbel zoveel zin in ;)
idd, we hebben nog niets anders als goede commentaren gelezen en dit is nogmaals bevestigd nu!We kijken er al naar uit!Proficiat Natje!Groetjes