Terug naar overzicht
hey jill,inderdaad dat kost redelijk veel geld, ik wou het eerst zo laten vriezen ,omdat ik bloemen heb die niet kunnen gedroogd worden, bleek nu dat die firma er mee gestopt is, mja eerst vond ik wel erg, maar daarna dacht ik eigenlijk is 400 euro wel redelijkwat geld, om er aan uit te gevenDaarbij dat ik nu wel blij ben eigenlijk dat ze gestopt zijn :)Nu ga ik ofwel mijn boekje weggooien naar alle ongetrouwde, ofwel ga ik het met mijn verloofde zijn zusje op het graf leggenxxx
oh wat een mooi gebaar om op het graf van je schoonzusje te leggen! xxx
ik ga het ook niet drogen hoor. (dat wordt trouwens bijna niet meer gedaan) bij vrienden van ons hangt precies een verwelkte bos bloemen tegen de muur (vind ik persoonlijk maar niets). je kan er beter een mooie foto van laten nemen en daar iets speciaals mee doen.Blijkbaar duurt het ook lang en onze bloemist heeft eens voorgehad dat het koppel al terug uit elkaar was tegen dat het klaar was en geen van tweeën moest het nog hebben.
Ik heb mijn boeket in een vaas op tafel gezet. Vier weken later staan ze er nog! (ik heb het boeket wel losgemaakt en al drie verwelkte bloemen weggegooid).
Ik ga het mijne ook weg gooien. en als ik het niet over mijn hart krijg,zalhet ook eerst even in een vaas staan en nadien weg.Ik vind het ook niet mooi als dat ergens in staat/hangt,...
Bij ons wordt het bij mijn overleden zoontje zijn urne gelegd die hier bij ons thuis staat. Weggooien vind ik persoonlijk maar niks, hou niet zo van die amerikaanse toestanden (waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat ik dat van een ander niet kan apprecieren:-))Marijke