Nu Online
Momenteel zijn er 739 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket ?

12-5-2012 16:59:57
Hey Bruidjes,

wat doen jullie met jullie bruidsboeket na jullie grote dag?

kheb al eens gaan horen voor het te laten drogen maar dat kost tussen de 250€ - 350€ , dat is meer dan dat mijn bruidsboeket zelf kost haha

Jill
10-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 501

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik12-5-2012 17:03:21

hey jill,

inderdaad dat kost redelijk veel geld, ik wou het eerst zo laten vriezen ,
omdat ik bloemen heb die niet kunnen gedroogd worden,
bleek nu dat die firma er mee gestopt is,
mja eerst vond ik wel erg, maar daarna dacht ik eigenlijk is 400 euro wel redelijk
wat geld, om er aan uit te geven
Daarbij dat ik nu wel blij ben eigenlijk dat ze gestopt zijn :)
Nu ga ik ofwel mijn boekje weggooien naar alle ongetrouwde,
ofwel ga ik het met mijn verloofde zijn zusje op het graf leggen

xxx

Jill
10-8-2012
 Meld misbruik12-5-2012 17:10:53

oh wat een mooi gebaar om op het graf van je schoonzusje te leggen!
xxx

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik12-5-2012 17:23:45

ik ga het ook niet drogen hoor. (dat wordt trouwens bijna niet meer gedaan) bij vrienden van ons hangt precies een verwelkte bos bloemen tegen de muur (vind ik persoonlijk maar niets). je kan er beter een mooie foto van laten nemen en daar iets speciaals mee doen.
Blijkbaar duurt het ook lang en onze bloemist heeft eens voorgehad dat het koppel al terug uit elkaar was tegen dat het klaar was en geen van tweeën moest het nog hebben.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik12-5-2012 17:51:41

Ik heb mijn boeket in een vaas op tafel gezet. Vier weken later staan ze er nog! (ik heb het boeket wel losgemaakt en al drie verwelkte bloemen weggegooid).

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik12-5-2012 18:59:48

Ik ga het mijne ook weg gooien. en als ik het niet over mijn hart krijg,zalhet ook eerst even in een vaas staan en nadien weg.Ik vind het ook niet mooi als dat ergens in staat/hangt,...

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik13-5-2012 10:54:12

Bij ons wordt het bij mijn overleden zoontje zijn urne gelegd die hier bij ons thuis staat. Weggooien vind ik persoonlijk maar niks, hou niet zo van die amerikaanse toestanden (waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat ik dat van een ander niet kan apprecieren:-))

Marijke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...