Nu Online
Momenteel zijn er 2 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Horror op vrijgezellenavond

13-5-2012 3:26:26
Vandaag onze vrijgezellenavond gehad. Lig nu juist in bed. Zowel de vrouwen als de mannen hadden vandaag ingepland. Wij zijn met de dames zoals ik gevraagd had iets lekkers gaan eten en nadien naar eens danscafe geweest. We waren met 10, geen verkleed gedoe of zo, voel me daar wat oud voor worden. Was fijn! Maar die mannen.... Ze gingen naar Nederland, gingen daar ook op hotel gaan. Allemaal geen probleem. Maar nu krijg ik toch het berichtje op mijn gsm van mijn ventje dat ik niet ongerust moet zijn, maar dat hij tegen een glazen deur is gelopen en dat hij iets heeft horen kraken... Zijn neus. Doet goed wat pijn en ziet blauw. Maar, zo zegt je, tegen vrijdag is dat wel in orde!!! Precies of dat je gebroken of gebarsten neus op 5 dagen tijd genezen is.... Zal knap worden. Bende kleuters ja :o))

Sandra
18-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1227

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik13-5-2012 8:21:24

oeioei... klinkt herkenbaar! vrienden van ons hebben ook altijd zoiets voor.. daarom dat bij mijn toekomstige zijn vrijgezelle meer dan een maand op voorhand zal plaatsvinden! :p

heel veel ijs op zijn neus leggen en anders wegwerken met make up ;)
Alvast Proficiat voor vrijdag!
Liefs,
Evi & Alexander

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik13-5-2012 9:30:16

hallo, is het wel echt, is het niet om je op stang te jagen?? Laat ons nog iets weten he!!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik13-5-2012 9:40:16

Ja, zoals Treesje zegt, het zou wel eens kunnen zijn dat ze je gewoon willen plagen... Laat ons hopen dat het dat is! Of dat het de deur was die kraakte...

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 20:31:13

Nee nee, is wel echt zo. Is deze middag thuis gekomen. De mannen waren zoals gezegd blijven slapen ginder. Ziet inderdaad blauw en is heeeeeel gevoelig.... Op het zicht valt het mee, maar ik hoop dat het gaandeweg de week niet blauwer gaat worden. Vrijdag is het immers zover.... :-S Grtjs, San

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik13-5-2012 20:49:07

Hallo,
Morgen naar dokter gaan!?
Heb horen zeggen dat er een soort cortizone zalf helpt bij bloeduistortingen enzo.

Idd mannen op stap, kleuters

Maya
7-7-2012
 Meld misbruik13-5-2012 21:18:13

oei oei niet goed! Dat is de reden waarom ik mijn vrijgezellen twee maanden op voorhand heb gepland want mijn verloofde is ook op weekend gegaan naar Amsterdam!
Hopelijk trekt het blauw snel weg!

Veel succes

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik13-5-2012 23:00:09

hallo,
anders moet je hirodoïd zalf opdoen, doet de blauwe plekken verdwijnen.
heb dit nog gebruikt voor mijn zoontje toen hij een blauwe plek had in het midden van zijn voorhoofd. je kan dit krijgen zonder voorschrift in de apotheek. veel succes ermee

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...