Terug naar overzicht
oeioei... klinkt herkenbaar! vrienden van ons hebben ook altijd zoiets voor.. daarom dat bij mijn toekomstige zijn vrijgezelle meer dan een maand op voorhand zal plaatsvinden! :p heel veel ijs op zijn neus leggen en anders wegwerken met make up ;)Alvast Proficiat voor vrijdag!Liefs,Evi & Alexander
hallo, is het wel echt, is het niet om je op stang te jagen?? Laat ons nog iets weten he!!
Ja, zoals Treesje zegt, het zou wel eens kunnen zijn dat ze je gewoon willen plagen... Laat ons hopen dat het dat is! Of dat het de deur was die kraakte...
Nee nee, is wel echt zo. Is deze middag thuis gekomen. De mannen waren zoals gezegd blijven slapen ginder. Ziet inderdaad blauw en is heeeeeel gevoelig.... Op het zicht valt het mee, maar ik hoop dat het gaandeweg de week niet blauwer gaat worden. Vrijdag is het immers zover.... :-S Grtjs, San
Hallo,Morgen naar dokter gaan!?Heb horen zeggen dat er een soort cortizone zalf helpt bij bloeduistortingen enzo.Idd mannen op stap, kleuters
oei oei niet goed! Dat is de reden waarom ik mijn vrijgezellen twee maanden op voorhand heb gepland want mijn verloofde is ook op weekend gegaan naar Amsterdam!Hopelijk trekt het blauw snel weg!Veel succes
hallo, anders moet je hirodoïd zalf opdoen, doet de blauwe plekken verdwijnen.heb dit nog gebruikt voor mijn zoontje toen hij een blauwe plek had in het midden van zijn voorhoofd. je kan dit krijgen zonder voorschrift in de apotheek. veel succes ermee