Terug naar overzicht
ik heb sissi als intrede (maar das omdat ik al jaren fan ben van de films met nieuwjaar ) maar anders was ik ws op a thousand years van christina perry naar voor gekomen , kissing you van desiree (zowelgezongen als intrumentaal vond ik ook iets hebben) you and me van millow ook een leukevergeving heb ik you always know your home van sarah bettens (ik fan van sarah)1ste lezing love will find a way lion king 2( mooi en kort )de communie worship clouseauregister the book of love uit de film shall we dance peter gabriel)na voorbeden l'envie d'aimer uit musical de 10 geboden gezongen door daniel leviuitrede : i do van colbie cailliat (vrolijk liedje + passende tekst)marry you van bruno mars vond ik ook mooi alsook weer you and meliedjes die nog de defititieve lijst niet haalde forever love garry barlow zij marco borsatodo heavenit must be love madnessevery time we tough cascada slow versioncharice as long as you are therebeatles and i love her of i want to hold your handmagic colbie cailliatforever john stamoslovesong adelewe are man and wife michellewhen you know shawn colvinlonestar amazed jason marz & colbie luckythe only exception paramorei'm yours jason marzchassing carsfix you (na 1ste lezing dacht ik dees 1st te doen ) coldplaya moment like this kelly clarkson (dees wordt wellicht onze openingsdans)footprints in de sand en first time ever i saw your face leona lewismad about you hooverphonictake that rule the worldkiss me sixpence non the richerenrique englesias herocolbie met bubbleysnow patrol just say yesanouk our own love i want to spent my lifetime lovingyou zorroi belong to you eros ramazotti en anastasia
oeps is redelijk lang geworden snorry
Hey Britt, Wij hebben als liedje voor de suitte gekozen voor I belong to you van Anastasia en Eros Ramazotti. En als uittrede One van U2. Maar dat is ieder zijn zin natuurlijk.Groetjes Sophie
@ Tima: vind het niet erg hoor zo ne lange lijst:) Dan hebk keuze genoeg:) Chasing cars kank ni pakke ook op begrafenis van het dochtertje gedraaid.@ Sophie: Mss moetk is horen naar da van U2 , da van anastacia kan ni pakke da was den openingsdans van de schoonzus en mijne hubby vind da ni geen schoon ;)Toch al bedankt voor de hulp dames:)groetjes
Op zich hoeven de titels van de nummers niet per se mee in het boekje. Dus als je nog twijfelt zou ik ze er niet mee in opnemen en dan kun je de boekjes alvast drukken.Groeten,van net zo'n grote twijfelaar :-)
@Iris: dat is eigelijk een goed idee:)mercikes
Intredelied hubby: The Beatles - Here comes the sunIntredelied met papa: Duncan James - AmazedNa gebed om vergeving: Miley Cyrus - When I look at youNa eerste lezing: Lee Ryan - When I think of youNa zegening van de ringen: LeAnn Rimes - But I do love youNa ondertekening huwelijksregister: Alicia Keys - No oneNa voorbeden: - Marco Borsato ft Sita - Lopen op het waterCommunie: Cirque du soleil - AllegriaUittrede: Grease - We go togetherWe hebben veel liedjes, maar zijn allemaal ingekort :-)Op onderstaande website vind je trouwens enorm veel liedjes :-)http://www.weddingwire.com/wedding-songs/bride-entrance-music?page=1 Groetjes
ohh stefanie zoo leuk he grease ik wil die ook al heel lang maar mijn ventje is niet zo overtuigd! wij hebben a moment like this als intrede true colours, everything, walk on water (acoustisch), everytime we touch slow in de vieringUittrede nog zoekende ;) groetjes
hey veerle,het geluk dat ik heb is dat die van mij zich niet veel aangetrokken heeft van de muziek.zijn uitleg? "mijn Engels is toch nie zo goe, dus ik versta de helft er toch nie van" :-)en uw ventje overtuigen: zeggen dat het een supervrolijk liedje is om op naar buiten te gaan en dat de helft het toch niet hoort omdat de meeste voor jullie al naar buiten zijn :-) veel succes ;-)
We hebben gekozen voor Emili Sande met next to me voor als uittredeliedje.Ze speelde dat op de radio en ik zei tegen mijn ventje : dit wd tegewoordig ook gebruikt als uittredeliedje in de mis en hij zei direct dat het voor hem goed was :)nog 3 liedjes te gaan :)