Terug naar overzicht
hey Els, dat is wel heel ruim he. genre? prijscategorie?Voor leuke kleedjes kan je een keertje gaan kijken bij steps, karen millen, zelfs bij h&m hadden ze leuke kleedjes hangen gisteren
Het Belgische merk 'Just in Case'! Altijd goed!
Of gewoon is naar P&C gaan?
ik heb een trouw en suite kleed te koop alletwee niet gedragen.. maat 42/44kort en langtrouwkleed staat op avatar en suite is een groen satijnen kleedje a-line en op de schouders
Ik wil mijn trouwjurk verkopen, maat 42/44, Pronovias Jenny:De jurk is echter nog steeds aan te passen aan jouw eigen maat, in de winkel, aangezien de jurk nog niet is aangemaakt.http://www.pronovias.es/vestidos-novia/jenny2012.html De reden waarom ik wil verkopen is omdat ik van gedacht ben veranderd over het design van de jurk. Het design past namelijk niet zo bij mijn figuur, wat ik pas achteraf op foto's vaststelde. Ik heb de beslissing dus te vroeg genomen en nu kan de winkel de bestelling niet meer annuleren. De jurk die je koopt is dus vooral het design van de jurk. De rest is nog steeds aan te passen aan je eigen behoeften, inclusief de maat. De eerste afspraak in de winkel, nog niet geweest.De jurk kan dan geleverd worden in Juli of zelfs vroeger indien je dit vraagt in de winkel. Je kan natuurlijk al vroeger naar de winkel gaan om dan je aanpassingen aan de jurk aan te vragen. Indien je geïnteresseerd bent in deze aanbieding, laat mij zeker iets weten.