TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
16-6-2012
|
13-5-2012 15:46:07
wat ik ook een aanrader vind is le chapeau bree ik zelf ben daar mijn kleed aan halen, en mijn is ook van ladybird, zijn zeer vriendelijk mensen
Groetjes
|
|
Nicky
1-1-2023
|
13-5-2012 15:48:33
Ik heb drie bruidswinkels bezocht. Lecoq in Lommel, Linx in Hasselt en Issa Moda in Hasselt.
Bij Lecoq voelde ik me wel op mijn gemak. Een vriendelijke verkoopster die absoluut alle moeite doet om het je naar je zin te maken. Alleen.. de bruidsjurken daar vind ik wat klassiek. Ik hou wel van iets speciaals. De jurken die ze daar hebben, hebben ze in alle andere gewone bruidswinkels ook.
Linx was een serieuze tegenvaller. Verkoopster was niet echt vriendelijk en sprak me meteen aan over mijn figuur. Ik was er dan ook op een halfuurtje buiten.
Issa Moda is echt TOP! Je wordt er supervriendelijk ontvangen. De eigenares van de winkel is zelf ook ontwerpster en dat is duidelijk voelbaar. Ze kent er werkelijk alles van! Ze gaat samen met jou op zoek naar je smaak en dan mag je passen. Ik ben er wel twee uur binnen geweest, terwijl ik de eerste jurk die ik aanhad al geweldig vond. Bij Issa Moda heb je ook unieke merken die nergens anders in de Benelux te verkrijgen zijn! Qua prijs heb je dure en minder dure exemplaren. Minder duur betekent voor mij rond de €1000.
|
|
Elke
19-5-2012
|
13-5-2012 15:49:04
Ik heb mijn kleed gekocht bij Lecoq in Lommel. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop Ann, de verkoopster me elke keer behandeld heeft. Niets is te veel en ze geven eerlijk hun mening. Toen ik er voor het eerst kwam om eens enkele jurken te passen, werd ook niet aangedrongen om een bepaalde jurk te kopen.
Veel succes nog met je zoektocht!
Elke
|
|
Nicky
1-1-2023
|
13-5-2012 15:49:30
@Heidi: Le Chapeau heb ik na een eerste telefonisch contact al afgehaakt. Tegen mij erg onvriendelijk aan de telefoon! Heb later nog eens teruggebeld om dit te melden aan de bazin, maar mijn goesting om te gaan passen was over.
|
|
Marijke
6-7-2012
|
13-5-2012 16:21:36
Ik heb maar 1 bruidswinkel bezocht en het eerste wat ik aanhad is het ook geworden. Had het nooit gedacht want 'k heb echt nachten wakkergelegen.
Met winkels kan ik je niet helpen, ik ben van Gent.
Veel succes
Groetjes Marijke
|
|
Kelly
4-8-2012
|
13-5-2012 16:23:09
Bij bruidsmode karin heb je ook mooie jurken. En aan een heel aantrekkelijke prijs.
Wel andere collecties maar neem eens een kijkje op haar site.
Grtz x
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
13-5-2012 18:11:47
heylah ik heb mijn kleed in Bree besteld, Le Chapeau.. en inderdaad de meningen over de winkel zijn wel verdeeld. Maar in mijn geval zijn ze wel supervriendelijk gebleven. Wij hebben zowel mijn kleed als mama haar suitekleed daar besteld en ze hebben ons telkens zeer goed geholpen. Maar inderdaad als je eerste contact al niet zo goed verlopen is dan is de goesting ook héél snel weg om tot daar te gaan. Dus je moet zelf even uittesten Succes!!!
|
|
veerle
25-5-2012
|
13-5-2012 19:35:19
Ook ik ben bij bruidsmode Karin geweest heel tevreden, gisteren laatste pas gehad echt superservice! zeker eens een kijkje nemen. x
|
|
heidi
16-6-2012
|
13-5-2012 20:26:53
@ nicky : ja telefonisch vond ik het ook niet zo, maar eens ik op mijn eerste afspraak was , was ik heel tevreden, mocht zelfs zoveel kleedjes kiezen als ik wou, en moest ze allemaal passen, al wist ik na de 2de al dat het de 2de zou worden, vroegen ze toch van had je nog iets in gedacht, ik zei je zo een echt sisi kleed, maar dat zal me wel niet staan, toen zei ze meteen van we doen het je aan, zodat je een gedacht hebt, en inderdaad stond er niet bij, denk dat dat hun truc is zodat je erna niet gaat twijfelen. Maar inderdaad telefonisch is het niet alles, maar voor de rest kan ik er niks slechts van zeggen.
|
|
Dorien
2-3-2013
|
13-5-2012 20:30:52
Hey bruidjes,
Ik heb ook al enkele goede referenties gehoord van ER wedding in Beringen.
Ik zelf weet niet hoe deze winkel is, nog iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee?
Ik wou misschien ook eens een kijkje gaan nemen bij bruidsmode Karin :-)
Misschien ook wel een belangrijk vraagje, hoe is de prijsklasse bij bruidsmode Karin?
Groetjes!!
|
|
Kelly
4-8-2012
|
14-5-2012 11:15:35
Prijzen bij Karin liggen tussen 500 en 1200€.
De meeste hangen rond de 600-700€.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
14-5-2012 12:44:48
Hey bij lieben heb je niet zo heel erg veel keuze maar het is een heel erg vriendelijke dame! Ik heb mijn kleedje gekocht bij Primo Piano Sposi in houthalen. Zij verkoopt daar ook Forever yours! Heel mooie kleedjes en helemaal niet duur (de duurste die ze in de winkel had kwam 1400 euro). Groetjes
|
|
Lynn
9-3-2013
|
14-5-2012 21:08:36
goh.. ik denk dat het nog moeilijk gaat worden, ik kan al niet kiezen naar welke winkels ik ga gaan en dna nog te bedenken dat ik ook nog een kleed moet kiezen :s
|
|
Manuela
4-8-2012
|
19-5-2012 9:54:59
Ik ben bij ER Wedding in Beringen beland door de beurs in Hasselt. Super vriendelijke mensen! Ik wist ook wat ik wou en was meteen verkocht toen ik dat ene kleedje aantrok...
|
|
Oksana
|
19-5-2012 12:46:39
|
|
Lynn
9-3-2013
|
26-5-2012 9:39:58
Zo zelf laten maken durf ik niet, ik heb wel een idee in mijn hoofd, maar wat als ik nu helemaal niet met zoiets sta?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|