TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maya
7-7-2012
|
13-5-2012 21:09:37
Hey! Dat is inderdaad een heel lastige situatie! Hoe kan zij getuige voor jullie als ze zelf niet eens trouw is aan haar man!! Pff echt moeilijk, maar het is jullie dag en je moet geen zorgen hebben dan! Het zal moeilijk zijn maar ik zou haar zeggen dat ze niet meer mag getuigen!!
Veel succes ermee
xxx
|
|
heidi
16-6-2012
|
13-5-2012 21:11:01
@ maya : ja dat zei ik ook al tegen mijn verloofde van is echt een goed voorbeeld voor mij, en ik wil die dag niet met iemand rond lopen die constant een gezicht tot op de grond heeft, omdat ik haar niet genoeg bekijk, daar heb ik echt geen zin in. xxx
|
|
Maya
7-7-2012
|
13-5-2012 21:14:48
Nee inderdaad je mag de dag echt niet laten verpesten! En daarbij iedereen zal die dag aandacht willen van jullie he:) Het zou heel jammer zijn als jij heel de dag moet vragen komaan lach eens of inzitten met haar! xxxx
|
|
tine
14-8-2010
|
13-5-2012 22:07:37
ik zou haar echt niet als getuige willen. ik weet dat het vaak gedaan word getuige vragen omdat die je dan helpt enzo...maar heb dus gisteren op het huwelijk van men nonkel vernomen dat het dus helemaal niet meer verplicht is om getuigen te hebben, ik wist het nit. zij waren in de gemeente het eerste koppel dat trouwde zonder getuigen.
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
13-5-2012 23:34:19
Buitengooien die zogenaamde "vriendin". Er zal zeker iemand anders staan te popelen om je getuige te willen zijn, zowiezo heb je je broer al! Ze verdient het niet om jouw getuige te mogen zijn! veel succes nog!
|
|
Nadine
19-5-2012
|
13-5-2012 23:54:40
Persoonlijk zou ik het haar ook zeggen, dat het zo niet kan !! het is jouw dag, je zult al genoeg aan je hoofd hebben, dat er iemand naast je ambetant doet.... Succes hé !
|
|
Ann
9-6-2012
|
14-5-2012 6:32:22
Ik zou haar ook zeggen dat het niet meer hoeft. Je wil toch niet iemand als getuige die zelf de waarden van het huwelijk niet naleeft! (trouw zijn dus). Mijn zus is mijn getuige en met elke probleempje etc.. mag ik naar haar gaan. Ze helpt mij met alles.
|
|
Ani
29-9-2012
|
14-5-2012 9:24:56
Zou het haar zeggen dat je haar niet meer als getuige wilt. Zoals ze zeggen, je kunt goed zijn, of goed gek zijn. Je moet alleen maar goed zijn voor de mensen die goed zijn voor jou. Laat jullie dag maar niet verpesten door haar.
|
|
heidi
16-6-2012
|
14-5-2012 9:33:00
Hey bruidjes,
had haar 2 dagen genegeerd, omdat ik dat gesprek niet wou voeren via sms, stuurde ze me gisteren avond van heb ik u iets misdaan, dus deze morgend heb ik me eens laten gaan in sms, van wat ik allemaal had vernomen , en toppunt krijg geen reactie :) denk dat dit al genoeg zegt, ben benieuwd naar wat ze me te zeggen heeft, ik ben altijd goed geweest voor haar, veel te goed , ik ben niet iemand die graag ruzie heeft, maar nu vind ik dat mijn maat vol is, en dat ik genoeg van me heb laten profiteren. maar hou jullie nog op de hoogte :) ben wel blij dat ik niet de enige ben met dit gedacht.
xxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|