Terug naar overzicht
Is wel leuk!! Als jullie een kleur thema hebben ofzo, past dit perfect..Zo niet is het een leuke verrassing, want niemand verwacht dat :-)
doen! :)
heel leuk ! :-)
Ja, leuk. Ik zoek een korte witte wijde jurk en zou er misschien ook wel een gekleurde petticoat onder willen dragen. Ik zou hem dan wel gekleurd kopen, zelf kleuren zou ik niet meteen zien zitten omdat je op voorhand het resultaat niet kent. (Hoewel ik ook wel denk dat er niet zoveel kan mislopen...)
Ik stem ook voor! Lijkt me een superleuk idee! Aan welke kleur had je gedacht zelf?(ik trouw zelf in een gekleurde jurk, maar zou het anders zelf zeker ook zien zitten)
hihi wij hebben echt toch de zelfde ideen daar ik nu geen lime schoenen heb gekocht maar witte met steentjes had ik ook zoiets in gedachten maar das nog te zien hoe dat kan met mijn kleed
super tof idee!!!
Zeker doen.Ik heb een korte witte jurk (tot net onder de knie).En draag er ook een pettitcoat onder.Een zwarte dan nog wel , niet naar de zin van mijn mama.Waarschijnlijk draag ik hem overdag op het gemeentehuis er helemaal onder zodat je hem niet ziet als ik gewoon rechtsta.En s'avonds tijdens het feest laat ik hem er net vanonder komen.Groetjes Kelly
Hey An, wat een leuk idee, gewoon doen meid!
Ik dacht aan dieprood :-) Vind zo sjiek, maar moest ff duwtje id rug om het te doen...misschien ga ik het wel eerst testen met een stuk in te naaien (allee mijn ma moet da doen) en alst sjiek uitkomt qua zicht kan ik nog zien of ik het zo laat of echt ga verven :-)..mss dees week es uitproberen... Als k doe zal ik resultaat online zetten hihih..x