Terug naar overzicht
Je kan dit eens vragen in een tuincenter. Misschien hebben ze dat nog wel op stock liggen
misschien eens gaan vragen bij de krak? die hebben dat vermoedelijk wel op voorraad in hun groot magazijn
brico, gamma?misschien hebben ze dat achter de schermen wel liggen?het is idd niet echt het seizoen nu...of kan je geen lampjes lenen van familieleden? iedereen heeft wel altijd reserve liggen denk ik?succes ermee!
Ook es vragen bij Makro, Stock Américain, Hubo, Dreamland, Fun, Bart Smit, ...Heel veel bellen en mailen en er zullen er wel in de magazijnen duiken!
Ik heb zonet een mailtje gestuurd naar vancranenbroek hier in Opglabbeek. Hopelijk valt er iets uit de bus :-)
ik zou het niet weten waar je ze kan vinden als je ze in bovenvermelde zaken niet kan vinden..maar effe uit nieuwsgierigheid, wat iedereen zich hier waarschijnlijk afvraagt???wat ga je midden in de zomer met al die vele kerstlichtjes doen??groetjes
geen kerstboompjes als tafeldecoratie, hihi..Wij moeten onze zaal heeft een hééél mooi hoog spits plafond.En er lopen mooie houten balken dwars over...Aangzien we zelf voor de versiering van de zaal moeten instaan, hebben we witte lampionen gekocht en witte pomanders gemaakt. om aan die balken te hangen boven de dansvloer.Maar ik wil met de lichtjes over de rest van de balken zo wat een 'hemel' sfeertje creeeren.Gelukkig is dit allemaal technisch mogelijk in de zaal en heb ik dit idee als eens gezien ginds. Maar dat was ook van het bruidje dat er toen getrouwd in was (ken ik niet persoonlijk).Vwalla, vandaar mijn hopelijk verstaanbare uitleg
misschien toch ook eens kijken bij verhuurbedrijven, misschien dat die ook wel zoiets hebben
oohh, dat zal mooi zijn!romantisch.... (en volgens mij mooie effecten in het donker voor de foto's)