Terug naar overzicht
Beste Lynn,Zo heel veel goedkoper zijn de trouwringen er niet. Als je niet vermoet rijden, zou ik zeggen zeker een kijke gan nemen. Maar als je lange afstand moet doen, zou ik mezelf de tocht besparen.Groetjes,Nadia
Hallo,Ik weet dat je er moet afbieden op de prijs. Ik heb een ring van daar en die is uiteindelijk veeel goedkoper verkocht dan wat er op het prijskaartje stond. Je krijgt een certificaat mee dat het gaat om echt goud ed.Groetjes,Caroline
Je moet naar de vestingstraat gaan. Daar heb ik mijn trouwring laten maken! Zoooooo mooi! En heel degelijk!
wij zijn van antwerpen centrum zelf en wij hebben het niet geriskeerd. Er gaan veel verhalen over veel niet te betrouwen winkels en de zogezegd betrouwbare winkels zijn echt ni zoveel goedkoper. Wij zijn naar fede di oro gegaan, eindje rijden maar zeker de meoite
Die aan het station zelf, riskeer ik ook niet! Trouwens absoluut niet vriendelijk ook niet! In de vestingstraat zitten er wel heel goede tussen! Niet goedkoop, maar te vertrouwen!
Neem anders eens een kijkje op de webiste van Baunat. In de Jodenbuurt, maar zeer betrouwbaar volgens mijn verloofde. Hij heeft daar mijn verlovingsring gekocht en was aangenaamt verrast van de service en de kwaliteit ! (ik ook van de kwaliteit :-))
aangenaam verrast dus, allebei :-) leve Baunat http://www.baunat.com/en/home.html?home=1&strla=1
baunat kan ik ook over getuigen dat die goed zijn. maar dat is al de diamantwijk eigenlijk. daar zitten wel betrouwbare bedrijven. Mijn verlovingsring komt ook van daar!
lynn ,Ik zou ook zeggen , oppassen met sommige juweliers rond het station van Antwerpen .( meer kan ik niet zeggen )
idem hier, ben ook van Antwerpen en het is echt algmeen geweten dat je rond het station beter kunt wegblijven.De vestingsstraat daar doe je niets mis mee, daar zitten de gevestigde waarden.GrSarah