Terug naar overzicht
Leuk gedaan hoor! Dat stukje met die merci-kes zal wel wat werk ingekropen zijn.En wat je zelf in elkaar knutselt heb je nog zo veel voldoening van vind ik :-)Heel tof gedaan ....
amai heel mooi!!!
nice , wanneer begin je aan je pomanders en hoebewaar je ze . regen mij hadden ze gezegd op zolder maar kdurf er precies nog niet aanbeginnen omdat ik bang ben dat het gekreukelde srofballen gaan zijn tegen dat de viering is
mooi :-)
supermooi! wat zit er in da kadooke van de getuige ? xxx
de pomanders heb ik er al 30 gemaakt. Geknipt gevouwen enz.. Maar nog niet uiteen gedaan. Daar wacht ik me tot de week vd trouw. Anders is komt er stof op en mss verkleuren ofzo ( wij zijn ook aant verbouwen dus was sowieso gn optie om ze al 'open' re doen) dus ze ligge. In curverdozen bij mijn mama. De mercikes moet ik nog maken. Kwam voorbij doopsuiker winkeltje en snel foto gemaakt met de gsm hihi :-) Voor de getuigen hebben we elk 2 whiskey glazen met erop gegraveerd 'best men' in zo'n western-achtig lettertype. Onze getuigen (zijn broer n mijn beste vriend) zijn beide whiskey lovers. We vondn dit stoerder dan een glas met onze namen op :-)
geweldig! :-) leuke kleuren ook en de chocolaatjes daar heb ik nu zin is, das uw schuld ;-) echt leuk gedaan allemaal!
Super! :)