Terug naar overzicht
Hoi Claudia, als je wilt stuur ik je mijn misboekje wel op via e mail . De bovenstaande staat er zeker niet in Groetjes Sarah
dit wordt de onze:Laat het licht van deze kaars warmte geven in jullie hart, licht in duistere momenten en schitteren in jullie leven.Heer, zegen deze kaars als herinnering aan deze unieke dag.Liefde is licht, zonder elkaar te verblinden.Liefde is heel nabij zijn, zonder elkaar te bezitten.Liefde is warmte geven, zonder elkaar te verteren.Liefde is houden van, zonder elkaar vast te houden.Maar wordt de vlam te klein, doof ze dan niet,en laat ze terug opflakkeren door jullie liefde.
Gelukkig ben je als er iemand isdie je allerliefste noemt.Iemand die zegtik zie je graagvan hier tot ginder en nog veel verder.Iemand heel dichtbij met wie je oud wil wordenje leven ‘leven’, de tijd vergetenDeze kaars aanstekenis je liefste zeggenkom bij me liefik wil je wat vertellenin je ogen kijkenvan je houden.Deze kaars dovenis elkaar zeggentot straks mijn lief, het ga je goed,ik zie je graag voor altijd.
Wij laten deze voorlezen: Steek me aan, Als het donker wordt, Als er storm dreigt, Als de eerste ruzie komt, Als je in stilte onder iets lijdt. Steek me aan, Als je de eerste stap wilt zetten, Maar je weet niet hoe, Als je tot een gesprek wilt komen, Maar je geen woorden vindt, Als je wilt omhelzen, Maar je vindt er de moed niet toe, Steek me dan aan. Laat me branden als het moet En zolang het moet, Totdat jullie samen, hand in hand, Mijn vlam kunnen doven.
Steek me aan,
Als het donker wordt,
Als er storm dreigt,
Als de eerste ruzie komt,
Als je in stilte onder iets lijdt.
Als je de eerste stap wilt zetten,
Maar je weet niet hoe,
Als je tot een gesprek wilt komen,
Maar je geen woorden vindt,
Als je wilt omhelzen,
Maar je vindt er de moed niet toe,
Steek me dan aan.