Terug naar overzicht
Hallo!!Leuk dat je dit hier post! Wij trouwen 21 september dit jaar ook in De Vrede! Hoe is de zaal aangekleed? Tafels,stoelen,deco??Denk dat we ook wel eens gaan brunchen in juni naar daar! Groetjes Daphné
de zaal is redelijk basic aangekleed maar mooi. ronde tafels met overal een mooie grote zilveren kandelaar, een bloemetje...maar misschien dat je een persoonlijke touch kan insteken. de stoelen zijn normaal niet overtrokken maar je kan dit wel als optie kiezen, kost je 1,5 euro per stoel als ik mij niet vergis. wij gaan dit in elk geval wel doen. want zo is het mooier.
Hallo, leuk dat alles toch nog meevalt, zo zie je maar, en als de brunch ook al in orde was,daar kan je alleen maar vrolijker van worden.Succes op jullie dag, nog een 4 tal maanden en dan is het zover!
Ik zal allezins niks meer van onszelf op de tafel zetten,ik vind de kandelaars al mooi op tafel. Juist ergens iets van onze tafeltoewijzing ofzo. Van de stoelen wist ik niks! Ik dacht dat het standaard was voor een trouw dat de stoelen overtrokken werden!