Terug naar overzicht
Da snap ik! Hier zijn we begonnen met meer dan 300 dagen en staat de teller nog op 105. De tijd vliegt zeg!
ja he wij komen van ongeveer 500 dagen
Leuk hé Francis en Joeri, Wij trouwen 1 dagje na jullie! Ook hier zeggen we elke dag tegen elkaar, nu komt het wel heel dichtbij hé. net ons geld overgeschreven voor de huwelijksreis en de laatste afspraak gemaakt om alles te bespreken met de zaal. Nog even wachten op de bevestigingen en dan kunnen we aan de laatste details beginnen werken. Vlot het bij jullie wat?Groetjes, Kevin en Vicky
hey vicky ja hier is alles al rond. op wat versieringen spullen na. vandaag de laats bedankjes afgemaakt en me bruids-boeket en zo . en het is idd een geweldig gevoel.en hoe gaat het bij jullie gr francis
Hoi francis, Hier is ook alles bijna rond. We moeten enkel nog wat details bespreken met de zaal. Ventje gaat mijn bruidsboeket nog bestellen en de bloemen voor de kerk. En als iedereen iets heeft laten weten enkel nog de tafelschikking.Dan zijn we helemaal rond denk ik. Natuurlijk komen er nog wat extra dingen bijkijiken maar dat kan enkel max 1 week voor de trouw. Oh ja, zaterdag ook nog mijn proefschmink. Waar trouwen jullie ergens? Wij in heist-op-den-Berg.Groetjes, Vicky
hey Vickywij trouwen in kloosterzande ( zeeuws-vlaanderen ) http://joerienfrancis.onzebruiloftsite.nl/ kan je het een beetje volgengr francis