Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wow, het gaat snel

18-5-2012 18:59:06
kijk ik zo net op de trouwpagina van onze , waar ook een teler op staat. tot me verbazing staat er nog maar 49 dagen op.
moest even me vreugde delen

francis en joeri
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 487

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik18-5-2012 22:46:35

Da snap ik! Hier zijn we begonnen met meer dan 300 dagen en staat de teller nog op 105. De tijd vliegt zeg!

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik18-5-2012 23:16:46

ja he

wij komen van ongeveer 500 dagen

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik19-5-2012 9:38:26

Leuk hé Francis en Joeri,
Wij trouwen 1 dagje na jullie! Ook hier zeggen we elke dag tegen elkaar, nu komt het wel heel dichtbij hé.
net ons geld overgeschreven voor de huwelijksreis en de laatste afspraak gemaakt om alles te bespreken met de zaal. Nog even wachten op de bevestigingen en dan kunnen we aan de laatste details beginnen werken.

Vlot het bij jullie wat?
Groetjes, Kevin en Vicky

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik19-5-2012 19:47:48

hey vicky

ja hier is alles al rond. op wat versieringen spullen na. vandaag de laats bedankjes afgemaakt en me bruids-boeket en zo .

en het is idd een geweldig gevoel.
en hoe gaat het bij jullie

gr francis

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik20-5-2012 11:41:24

Hoi francis,
Hier is ook alles bijna rond. We moeten enkel nog wat details bespreken met de zaal. Ventje gaat mijn bruidsboeket nog bestellen en de bloemen voor de kerk. En als iedereen iets heeft laten weten enkel nog de tafelschikking.
Dan zijn we helemaal rond denk ik.
Natuurlijk komen er nog wat extra dingen bijkijiken maar dat kan enkel max 1 week voor de trouw.
Oh ja, zaterdag ook nog mijn proefschmink.

Waar trouwen jullie ergens? Wij in heist-op-den-Berg.

Groetjes, Vicky

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik20-5-2012 12:53:27

hey Vicky

wij trouwen in kloosterzande ( zeeuws-vlaanderen )

http://joerienfrancis.onzebruiloftsite.nl/
kan je het een beetje volgen

gr francis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...