Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huifkar provincie Antwerpen

18-5-2012 22:29:40
Hallo bruidjes en bruidegommen,

Door dat cermonieel vervoer serieus een budget naar omhoog kan halen, dachten we aan een goed alternatief, een huifkar voor ongeveer 15 personen.

Kent iemand een bedrijf in het antwerpsen dat huifkarren verhuurt?

Groetjes.

Fairytale
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 842

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik19-5-2012 9:36:49

Hoi, in Arendonk zit de Roesthoef. Zij verhuren huifkarren voor 50€, zelf te rijden. Weet niet hoeveel het is met chauffeur, maar als je iemand kent met'n leuke tractor of paard...

Ik ga wel nog doeken halen om over de zetels te leggen, want die zijn beetje ouderwets en versleten.

Succes!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik19-5-2012 20:15:27

http://www.huifkartochtendenteugel.be/

Die persoon deed onze trouw, heel correct. Niet te duur.

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik27-5-2012 15:31:23

Hoi,

wij zijn ook in die richting aan het denken.. Ik was helemaal te vinden voor "aan den teugel", maar ik vrees dat ons gezelschap net iets te groot gaat zijn voor hun te nemen.. dus als iemand nog ideeën heeft..

Ik heb er al een aantal gemaild, maar sommigen vragen echt rond de 900€ voor zoiets, vind ik echt wel te veel hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...