Terug naar overzicht
Hey, mijn tiara komt van lemony en ook mijn juweeltjes. Ik kan alleen zeggen dat mijn tiara er super uitziet. Net zoals op de foto. En hij is niet van plastiek, hij weegt zelfs vrij veel. De service is ook super! Ik had een e- mail van hen gekregen dat de ketting die ze van hun leverancier gekregen hadden niet 100% hetzelfde was als op de foto. Wel hadden ze mij die gewoon opgestuurd zonder iets te zeggen dan had ik het zelfs niet gezien. Als je wil wil ik wel een foto trekken van mijn tiara en deze mailen dan kan je vergelijken met de foto op hun website. Groetjes
Mijn tiara komt ook van Lemony en ik ben ook super tevreden. ziet er in het echt inderdaad nog mooier uit dan op foto. Ik had ook iets besteld die niet meer binnen was en ook een mailtje gekregen met enkele voorstellen. Ik kocht uiteindelijk een andere armband en kreeg mijn geld terug!!Ik zou zeggen, zeker niet twijfelengroetjes
Filipa, een bruidje van hier op het forum heeft de mijne gemaakt. Zij is vorig jaar getrouwd en omdat ze niet direct haar zin vond qua juwelen is ze begonnen met zelf (bruids)juwelen te maken. Je kan via haar site www.tohaveandtohold.be , eens kijken wat ze zoal allemaal maakt. Als je liever zelf iets door haar wil laten maken, kan je met haar persoonlijk bespreken. Ik ben bij haar langs geweest, maar is op zich niet nodig, je kan alles via e-mail afspreken. Zij heeft mee de juiste kleur van pareltjes uitgezocht, juiste lengte van armband, speciale wensen,... echt super service (ook qua verzending, antwoorden op mails ed.) En echt niet te duur: €70 voor een diadeem, halsketting, oorbellen en armband (allemaal dus op maat gemaakt rekening houdend met mijn wensen.) en geen verzendkosten. Veel succes nog met je zoektocht!Stefanie
Kijk ook eens op www.theweddingshop.be daar kan je ook terecht voor tiaras en curlies en dergelijke.Een tiara zit daar rond de 40euro dus een mooie prijs.
Ik heb sinds vrijdag mijn tiara gekocht bij Boutique Couture in Sint-Niklaas. Heb slechts 25 euro betaald. Je hebt verschillende soorten... Had in mijn bruidswinkel ook niet direct iets gevonden en daar ben je al gemakkelijk 100 euro kwijt. Ik zie en pas de tiara's ook eerst liever ipv te bestellen op het internet. Ben dus superblij en weer onder het budget! :)Ahja in claire's liggen er ook, nog goedkoper. Het is dan niet echt topkwaliteit, maar je draagt het toch maar 1 keer... De juwelen zijn ook heel mooi.