Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafeldecoratie

19-5-2012 0:26:42
hallootjes!
We zitten ons hier iets af te vragen: we zouden op ons huwelijk graag op elke tafel een wegwerpcamera leggen en een feestreglement, maar daar moet nog de menu en de bloemdecoratie en de tafelnaam bij! lijkt precies zo veel..
Hoe hebben jullie dit gedaan? alles gewoon op tafel leggen of met een leuk kadertje?
en hoe leggen jullie aan je gasten uit wat de bedoeling is van het wegwerpcameraatje?
Smak!

Evi
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 715

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik19-5-2012 9:39:23

Hier hetzelfde probleem, menu's, tafelnummer, ik wilde dan ook graag nog het feestreglement...

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik19-5-2012 9:55:33

het feestreglement staat bij ons op de achterzijde van het menu! tafelnummers hebben we niet, de mensen gaan aan de hand van een bloem naar binnen.

Het wegwerpcamera'ke zou ik er gewoon zetten. Waarschijnlijk zal je toch een speech houden en dan kan je het hierin vermelden...of eventueel in je reglement zetten.
Iets in de zin van: de fotocamera staat er om je buurman/vrouw te vereeuwigen...opgelet, er zijn dan natuurlijk wel bewijzen. ;o)

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik19-5-2012 10:14:07

@Saskia: super van die camera! gaan we zeker doen! thanks voor de tip!

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik19-5-2012 11:57:07

Graag gedaan! we zijn hier om elkaar te helpen...

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik19-5-2012 14:35:24

wij hadden dat ook, en de drukte op tafel viel supergoed mee hoor

wij hadden gewoon de camera ergens midden op tafel staan, en geloof mij, de gasten weten zonder teveel woorden, wat ze ermee moeten doen hoor...

de feestregels, ik had er 1 voor iedereen, mooi opgerold met een strikje errond, en op elke plaats gelegd op tafel.. gewoon waar het bord moet komen, (als er bij jullie al een bord ligt, kan je het op het bord of ervoor ofzo leggen) in ieder geval ze waren heel enthousiast over de feestregels, een deel mensen die we kennen hebben deze, nu een jaar later, nog altijd als herrinering aan onze trouw...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-5-2012 10:44:36

Ik heb het 'feestreglement' ingekort tot 10 regels en wij gaan het in het toilet hangen :-) gezien we geen klassiek diner hebben en dus ook geen tafelschikking :-).

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...