Terug naar overzicht
Hier hetzelfde probleem, menu's, tafelnummer, ik wilde dan ook graag nog het feestreglement...
het feestreglement staat bij ons op de achterzijde van het menu! tafelnummers hebben we niet, de mensen gaan aan de hand van een bloem naar binnen. Het wegwerpcamera'ke zou ik er gewoon zetten. Waarschijnlijk zal je toch een speech houden en dan kan je het hierin vermelden...of eventueel in je reglement zetten.Iets in de zin van: de fotocamera staat er om je buurman/vrouw te vereeuwigen...opgelet, er zijn dan natuurlijk wel bewijzen. ;o)
@Saskia: super van die camera! gaan we zeker doen! thanks voor de tip!
Graag gedaan! we zijn hier om elkaar te helpen...
wij hadden dat ook, en de drukte op tafel viel supergoed mee hoorwij hadden gewoon de camera ergens midden op tafel staan, en geloof mij, de gasten weten zonder teveel woorden, wat ze ermee moeten doen hoor...de feestregels, ik had er 1 voor iedereen, mooi opgerold met een strikje errond, en op elke plaats gelegd op tafel.. gewoon waar het bord moet komen, (als er bij jullie al een bord ligt, kan je het op het bord of ervoor ofzo leggen) in ieder geval ze waren heel enthousiast over de feestregels, een deel mensen die we kennen hebben deze, nu een jaar later, nog altijd als herrinering aan onze trouw...
Ik heb het 'feestreglement' ingekort tot 10 regels en wij gaan het in het toilet hangen :-) gezien we geen klassiek diner hebben en dus ook geen tafelschikking :-).groetjes!