Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hopeloos op zoek naar betaalbaar trouwvervoer

19-5-2012 16:30:23
Hallo bruidjes,

Wij treden in het huwelijksbootje op 1/12/2012 en geloof me er moet nog heel wat gebeuren voor deze speciale dag.
Zo zijn we nog steeds opzoek naar leuk en betaalbaar trouwvervoer.
We hebben niet echt een bepaalde voorkeur, het liefst wel iets sportiefs of een limo of een bus zodat de hele suite erin kan.
Ik had eerst gedacht aan een arreslee, maar dat ziet men partner niet zitten.
Hij wil liever iets leuks of sportiefs ofzo.

Je ziet het, we zitten hier helemaal mee vast.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen met al jullie ideetjes.

Niet onbelangrijk we zijn van de omgeving Puurs in Antwerpen.

Mercikes voor de tips

Wendy
1-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 999

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik19-5-2012 16:52:21

Ken je niemand met een leuke sportwagen ofzo? Of wat ik ook al hoorde, mensen die gewoon een garage binnenstappen en op de man af vragen of ze geen wagen ter beschikking stellen, om bv 1 dag te huren. Sommige garages doen dat wel, maar maken er geen reclame voor. Kennissen van ons hebben dat ook gedaan en mochten uiteindelijk de wagen gratis(!!) gebruiken op voorwaarde dat ze hem zelf een poetsbuurt gaven :)

Wij waren ook opzoek naar iets betaalbaar en uiteindelijk stelde mijn mama voor dat zij wel wilden rijden met ons, zij rijden met een klassieke zwarte jaguar, dus lekker goedkoop én chique :)

Leen
5-5-2012
 Meld misbruik19-5-2012 18:17:56

wij hadden een limo hummer en dat was echt zalig kan je met 8 personen in dat is de wettelijke norm in Belgie

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik19-5-2012 19:30:45

Wij hebben via mijn nonkel een buick uit '54. Is goed rondvragen bij vrienden en familie en je komt mssn zo wel tot iets. De rest van onze familie moeten zelf rijden. Wij voorzien geen vervoer voor hen. Wel een lintje om aan de auto te doen

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik19-5-2012 19:52:31

Wij huren de vipbus van de polder. Origineel en heel betaalbaar!!!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik19-5-2012 20:10:56

Wij gingen met de huifkar.
Dacht iets van een 100 euro.

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik20-5-2012 8:39:14

wij huren een oldtimerbus staf cars in Lommel
x

Liesbeth
12-12-2012
 Meld misbruik7-6-2012 16:53:09

Beste Marieke

Waar hebben jullie deze huifkar gehuurd?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...