Terug naar overzicht
Ik ga dit meevolgen, ik wou ook twee wensbalonnen oplaten, maar de eigenaars van de feestzaal willen dit niet in hun tuin doen, enkel op straat, wat ik een beetje minder vind. Ik dacht dan aan balonnen, maar ik weet niet hoe lang die goed blijven, stel dat we ze om 22u30 willen oplaten en ze zijn al opgeblazen van 16u, dan denk ik dat de kans erin zit dat ze niet meer zullen stijgen. En duiven, dat zie ik al helemaal niet zitten aangezien ik schrik heb van vogels :s ;)GroetjesEllen
hallo, is er water in de buurt?? anders iets laten varen op het water, ik heb ooit gewerkt op een trouw en toen hebben ze bananenbladeren laten drijven met wierookstokjes op (moet ook een ritueel zijn dat in sommige landen wordt toegepast) en moet zeggen dat had wel iets ze!!
Superleuk idee.Wij hadden ook graag zoiets gehad.Wij zouden in onze dienst het bruidsboeket laten rondgaan met de ringen in verwerkt., zodat iedereen zijn wens met de ringen kon meegeven. Maar helaas ziet de bloemist het niet echt zitten om dit te voorzien.Ik had ook al aan heliumballonnen gedacht, maar dan moet je alweer iemand hebben om al die ballonnen op te blazen...Heb ook al gelezen over een wensboom in hout, waarop theelochtjes kunnen gezet worden... maar lijkt me iets voor handige harry's om in elkaar te steken
ik weet niet of jullie die dag al een plechtigheid voorzien hadden of niet anders kan je dan buiten iets kleins doen (enkele tekstjes, liedjes, gedichtjes met eventueel een ritueel)wij hebben ook 2 "rituelen" die dag, 1 tijdens de plechtigheid en 1 voor in de feestzaal...iedere aanwezige moet een vingerafruk in een boek komen zetten met daar onder zijn naam hierboven wordt dan later hun foto geplaktook hebben wij een wensboom (is voor in de feestzaal ipv gastenboek), ik ga hartjes knippen en hierop mogen ze een wens schrijven, deze wensen gaan we dan op het linker blad van de duimafdrukken plakken zodat alles een mooi geheel vormd.mss kan je hier iets mee
Bedankt voor de reacties,het is echt voor tijdens het avondfeest tussen dessert en openingsdans, niet voor na een viering ofzo...
geen kinderen aanwezig ? wat dansjes hebben ?speeches??bedankjes ouders-grootouders-getuige???special acts :-)wij wouden vuurwerk maar mag ook niet van de zaal :( dus wensballon zal ook wel niet mogen vrees ikke....