Terug naar overzicht
Ik snap echt niet waarom vrijgezellenavond altijd zo'n zuippartij moet worden...'k Heb daar zelf ook echt een hekel aan en hou m'n hart al vast voor mijn ventje, want dat gaat wrs alleen maar op zoiets uitdraaien.Blijkbaar is het tegenwoordig moeilijk om nog respect op te brengen voor iemand zijn mening. Zelf heb ik er nog geen ervaring mee, dus kan geen echte raad geven :s
Hallo,Mijn ventje z'n dag zag er zo uit:- 's morgens om half 6 kwamen ze ons wekken met een megaluide toeter.- Daarna gingen ze ontbijten op het appartement van een vriend, maar natuurlijk moest mijn ventje nog eerst in z'n superbelachelijk pakje ontbijtkoeken gaan halen.- In de voormiddag hadden ze een dropping georganiseerd.- In de namiddag zijn ze met zo'n bierfiets op stap geweest. (ze waren wat licht in hun hoofd, maar zeker niet dronken)- Daarna zijn ze nog gaan paintballen- 's avonds zijn we samengekomen. (mannen en vrouwen).Van de vrijgezellen van vrienden heb ik het volgende onthoude:- karten- smokkeltocht- urban golf (golfen op straat)
Hallo daar,de vrijgezellen van mij en mijn verloofde is volgende zaterdag. Voor mij is het nog een complete verrassing, maar mijn ventje weet al bijna tot op de minuut wat hij gaat doen.Ze komen hem op 12h ophalen. Eerst gaan ze karten en daarna paintballen (zijn ook zowat de klassiekers op een 'deftige' vrijgezellen voor de mannen). 's Avonds gaan ze pizza eten en daarna gaan ze een pintje drinken. Geen strippers en ''the hangover'' toestanden; dat zou ik trouwens ook noooooit toelaten.En inderdaad, ik vind het ook schandalig dat er mensen zijn die zich vrienden durven noemen maar die niet willen luisteren en zich bijzonder kinderachtig gedragen. Je hebt groot gelijk, meid!Nog veel succes met de organisatieVeel liefs,
hey,wij hebben gisteren onze vrijgezellen gehad. Ik wist en weet dat het bij de mannen dikwijls drinken is enzo, maarja dat mag ook wel eens! Daarom ook dat ik op dezelfde dag als hem vrijgezellen wou, zodat ik niet thuis mijzelf zou zitten opjagen wat zij aan het doen zijn.Wij ( de vrouwen) zijn gaan ontbijten erna paaldansen erna naar zo een saunacomplex , gaan eten , iets gaan drinken en dan naar de culture club gegaan. Ik wou niets belachelijk enzoDe mannen hebben mijn ventje verkleed, hij moest chocotofs gaan verkopen in de wijk waar hij is opgegroeid, dan zijn ze met een bus naar antwerpen gegaan heeft hij daar in een park wat opdrachten moeten doen, zijn ze gaan eten en dan naar cafe d'anvers en ergens in het schipperskwartier heeft hij ook een lapdance gehad. Tja mannen e!ik denk gewoon dat je je daar niet zoveel zorgen in moet maken, ga gewoon op dezelfde dag ook op vrijgezellen!Ik weet dat mijn ventje dat heel tof heeft gevonden, pintjes drinken met vrienden, opdrachtjes uitvoeren, diene lapdance da vond hij gewoon megagrappig want da was echt een lelijke draak ( zegt hij). En ik heb ook plezier gehad en das het belangrijkste!
HeyWij hebben gisteren onze vrijgezellen gehad.Bij de dames zijn we tegen half 6 vertrokken (we zijn van de boerenbuiten) dus eerst een ritje met de tractor en de kar gedaan, in een overal en laarzen!!! Daarna kreeg ik een mooi roos pakje aan en zijn we gaan eten en hebben we een kralenworkshop gedaan (mooie ketting gekregen van the ladies). Nadien zijn we op stap gegaan en om 2 uur heb ik mijn ventje terug gezien.De mannen zijn om 1 uur vertrokken, richting paintballen. Mijn ventje was daar als konijn verkleed en heeft er talloze blauwe plekken aan over gehouden.Zij zijn dan terug gekomen naar het dorp waar wij wonen, waar een lekkere bbq op hun stond te wachten. Dit was in de voetbalcantine en hier hebben ze hem dan nog enkele proefjes laten doen.Zij hebben dan een carnavalwagen genomen met veel muziek en hebben een kleine kroegentocht gehouden.Ze hadden allemaal genoeg op, maar door het goede drinken viel het allemaal nog wel mee!We hebben een superavond beleefd en dat is het belangrijkste!Groetjes
Tijdens de vrijgezellen van een vriend hebben een wandeling gemaakt, bbq gehouden, zijn we gaan karten en savonds op een gezellig terrasje gaan eten... er waren zowel mannen als vrouwen aanwezig (niet zijn verloofde natuurlijk maar wel zijn vrienden én vriendinnen) en het was zeer gezellig.
Hey Jill, Je verhaal komt me bekend in de oren! Nu niet met dat kinderachtige gedoe ... oef!Maar mijn ventje zijn getuige wou dit ook organiseren. Tot op heden is hier niks van in huis gekomen ... En wij trouwen 7juli, dus om alles en iedereen bij elkaar te krijgen mag dat nu toch al wel ver gepland zijn dacht ik dan... Dus heb ik zijn beste vriend de opdracht gegeven om iets te plannen. Er zit al paintball tussen en de sinksefoor. Dus ik hoop dat hij een leuk dagje krijgt want dat verdiend mijn ventje ook wel.Die venten hé... ;-)